تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان اردستان:

۴۰۰هنرمند در عرصه های مختلف در اردستان شناسایی شد

  • کد خبر : 10426
  • 14 ژانویه 2024 - 18:22
۴۰۰هنرمند در عرصه های مختلف در اردستان شناسایی شد

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان اردستان با بیان اینکه در ۱۱عرصه فعالیت داریم گفت: تا کنون توانسته ایم ۴۰۰هنرمند در عرصه های مختلف در اردستان شناسایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، مریم عرب بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردستان اظهار داشت: بسیج هنرمندان شهرستان اردستان در ۱۱ عرصه هنری فعالیت دارد و ما در بعضی از حوزه‌ها در شهرستان اردستان واقعا برتر هستیم و حرف‌هایی برای گفتن داریم و در حوزه‌های فیلم، خوشنویسی، هنرها و بازی‌های رایانه‌ای، شعر، شبیخوانی و هنرهای آیینی، موسیقی و سرود و هنرهای دستی و صنایع دستی و ادبیات داستانی، عکس، تئاتر و هنرهای تجسمی حر ف برای گفتن داریم.

عرب تصریح کرد: آن موضوعی که متاسفانه در شهرستان اردستان می‌بینیم اینکه یک همدلی و همگرایی بین مجموعه‌های فرهنگی برای متحد کردن هنرمندان شهرستان اردستان وجود ندارد.

وی افزود: اداره ارشاد اصلی‌ترین رسالت را در موضوع فعالیت‌های هنری دارد و همچنین میراث فرهنگی در حوزه صنایع دستی کمک حال بسیج هنرمندان هستند و در حوزه‌های مختلف خواهران و برادران هنرمند بسیجی وجود دارند که می‌توانند ما را در عرصه‌های مختلف یاری کنند.

عرب گفت: در حوزه تئاتر شهرستان اردستان به یک همگرایی رسیده‌ایم و ما پیگیر هستیم تا دانش‌آموزانی که علاقمند به حوزه تئاتر هستند از زمان مدارس این آموزش‌ها را فرا بگیرند.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان اردستان گفت: بسیج هنرمندان در حوزه سرود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در سطح استان گروه‌هایی داریم که در این زمینه فعال هستند اما مهمتر از همه مدیریتی است که باید آن‌ها را همگرا کند و ما در تمام حوزه‌ها افراد فعال و خلاقی داریم منتها نتوانسته‌ایم آن‌ها را در کنار هم قرار دهیم که در یک نمونه و فراخوان توانستیم ایجاد نمایشگاه گالری محرم را تهیه کنیم که عکس‌های فاخری را هنرمندان ارسال کردند.

عرب با بیان اینکه ما توانسته‌ایم تاکنون در ۱۱ عرصه فعالیت‌های هنری داشته باشیم، تصریح کرد: تعداد ۴۰۰ نفر را در این ۱۱ عرصه شناسایی کردیم ولی مهم این است که در زمان عمل حضور چندانی نخواهند داشت و این یک واقعیت تلخی است که وجود دارد و اداره ارشاد هم همراهی‌های خوبی را با بسیج هنرمندان شهرستان اردستان داشته است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.