تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
0
فرماندار شهرستان اردستان:

مهمترین برنامه دهه فجر تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد

  • کد خبر : 10445
  • 16 ژانویه 2024 - 18:13
مهمترین برنامه دهه فجر تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد

فرماندار شهرستان اردستان گفت: مهمترین برنامه محوری دهه فجر باید در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، سید محمد هادی احمدی طباء ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر اردستان اظهار داشت: مد نظرتان باشد امسال انتخابات داریم و اصلی‌ترین موضوع ما و محوری‌ترین برنامه‌های ما باید در خصوص مشارکت حداکثری باشد و دهه فجر امسال بدون مشارکت حداکثری بهره ای ندارد.
وی افزود: برای حضور مشارکت حداکثری مردم باید برنامه‌ریزی شود و باید در حوزه مشارکت عمومی برنامه‌ریزی و تبیین صورت گیرد و جوانان را با موضوعات مختلف انقلاب آشنا کرد و با توجه به اینکه حوزه رسانه حوزه مهمی است باید در خصوص مقایسه عملکردها قبل و بعد از انقلاب کار شود.
فرماندار شهرستان اردستان گفت: رای اولی‌ها باید موارد و عملکردها را بدانند و جوانان بیشترین زمان خود را در شبکه‌های مجازی می‌گذرانند و بهترین فرصت برای بازگو کردن عملکردها بوده تا بصورت تبیینی موارد را فرا بگیرند و همچنین یادواره شهدا با محوریت ستاد کنگره شهدا انجام می‌شود و مقرر شده است تا یک سری پویش راه اندازی شود با نام پویش رای من که کاری بسیار زیبا است.
وی ابراز داشت: موضوع برنامه زیر سایه پرچم هم بحث خوبیست برای بچه‌های روستایی که می‌توانید به صورت محوریت هر روزی یک روستا را انجام دهید و با همفکری کانون پرورش فکری کودکان این کار صورت بگیرد و کلاً کانون‌های پرورش فکری کودکان در سطح شهرستان فعالیت‌های خوبی را برای نوجوانان برگزار می‌کنند.
احمدی طباء بیان کرد: جشن محله با همکاری بسیج شهرداری، کانون فرهنگی مسجد باید در پارک‌های محله برگزار شودکه نمونه آن جشن محله انقلاب است که می‌توان محله‌ها را در این زمینه تقویت کردو در شهر اردستان تعدادی از این جشن‌ها آغاز شده است و چه خوب است که شادی و نشاط را به محله‌ها ببریم و با محوریت بسیج، اداره فرهنگ و ارشاد و شهرداری‌ها جشن انقلاب در محله‌ها انجام شود.
فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه در حال حاضر در خصوص شهرستان اردستان عکسهای قدیمی بصورت آرشیوی نداریم تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فراخوان عکس‌های شهرستان اردستان اقدام نماید و عکس‌های از سابقه ۵۰ سال را از اماکن، بقعه‌ها، امامزاده‌ها و خیابان‌ها جمع آوری کنند تا بشود آنها را در آرشیوی استفاده کرد.
انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.