تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4
امام جمعه اردستان:

طوفان‌الاقصی روز خوش برای اسرائیل نگذاشته است

  • کد خبر : 10455
  • 19 ژانویه 2024 - 19:14
طوفان‌الاقصی روز خوش برای اسرائیل نگذاشته است

امام جمعه اردستان گفت: صهیونیست‌ها مرتبا خوی جنگ‌جویی خود را دارند اما این مردم غزه هستند که مقاوم بوده و از نو زندگی خود را ادامه می‌دهند و طوفان القصی روز خوشی را برای اسرائیل نگذاشته است.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام اظهار داشت: عده‌ای فکر می‌کنند با بی‌عفتی می‌توانند در جامعه عظمتی پیدا کنند که سخت در اشتباه هستند و آنچه انسان را عظمت و بزرگی می‌دهد سخاوتمندی و خردورزی، عفت و ادب است که این موضوع در احادیث ائمه هم سفارش شده است.

وی با بیان اینکه ولادت امام جواد و حضرت علی علیه‌السلام را در پیش داریم، افزود: باید اعلام کنیم حضرت علی علیه‌السلام مولودی است که همه به آن افتخار داریم و رسول خدا در وصف ایشان بیان داشتند که همه درختان و آب‌ها و انسان‌ها و جن‌ها اگر لوح، آب و نویسنده شوند نمی‌توانند خصائل او را بنویسند و ما افتخار می کنیم که چنین پیشوایی داریم و هرچند نمی‌توانیم همچون ایشان باشیم اما می‌توانیم در عمل علی‌وار زندگی کنیم که امید است با شرکت در اعتکاف بتوانیم از این ایام استفاده کافی را ببریم.

امام جمعه اردستان گفت: همایش ائمه جمعه و حضور در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی بسیار با عظمت بود و ایشان توصیه‌های بسیار خوبی را داشتند و اعلام کردند ملت ایران ملتی عزیز و بسیار دوست داشتنی است و ائمه جمعه بایستی اموری که وظیفه آن‌هاست را به خوبی انجام دهند.
وی با اشاره به روز غزه که امروز نامگذاری شده است ابراز داشت: صهیونیست‌ها مرتبا خوی جنگ‌جویی خود را دارند اما این مردم غزه هستند که مقاوم بوده و از نو زندگی خود را ادامه می‌دهند هرچند طوفان القصی روز خوشی را برای اسرائیل نگذاشته است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.