تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3
فرماندار شهرستان اردستان:

مدیران مدارس دغدغه انتخابات را تقویت کنند

  • کد خبر : 10465
  • 22 ژانویه 2024 - 10:25
مدیران مدارس دغدغه انتخابات را تقویت کنند

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه مطالبه‌گری میان دانش‌آموزان و دانشجویان در اردستان ضعیف است، گفت: مدیران مدارس دغدغه انتخابات را تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، سیدمحمدهادی احمدی‌طباء در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان اظهار داشت: برگزاری تعداد زیادی یادواره شهدا در شهرستان اردستان اتفاق بسیار خوبی است که انجام می‌شود و می‌تواند اتفاق‌های بهتری را در این شهرستان رقم بزند که از مجریان برگزارکننده همچون بنیاد شهید و ایثارگران و سپاه پاسداران تقدیر می‌شود و انعکاس خوبی هم در رسانه‌ها داشته است.

وی افزود: موضوع خیران مدرسه‌ساز در دستور کار است که اتفاق‌های خوبی در دو سال گذشته انجام شده است و در شهر زواره در عید غدیر یک مدرسه افتتاح شد و یک مدرسه هم در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و شاید در حوزه اردستان و شهر مهاباد کمی ضعیف بوده‌ایم که کارهایی در این زمینه شروع شده است و خیران از بیرون شهرستان اردستان در این زمینه صحبت شده است و همزمان با دهه فجر یک کلنگ‌زنی در این زمینه انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: روستاهایی که مشکلاتی در زمینه مدرسه دارند شناسایی می‌شوند و این موضوع در روستاهای کهنگ و نیسیان آغاز شده است و در مهاباد هم با یک خیرساز صحبت شده است تا یک پروژه مدرس‌سازی در آنجا داشته باشیم و دولت تمام قد برای خدمت به مردم ایستاده است و ما هم خادمان ملت هستیم و امید است تا در حوزه آموزش و پرورش کارهای خوبی صورت دهیم.

وی با توجه به نزدیکی انتخابات ابراز داشت: نیاز است تا دغدغه انتخابات در همه اقشار ایجاد شود و ما هنوز دغدغه انتخابات را در آموزش و پرورش و معلمان ما و محصلان نمی‌بینیم و مدیران مدارس دغدغه انتخابات را هنوز به‌روز ندارند و نیاز داریم تا این دغدغه ایجاد شود و این موج مشارکت‌ها آغاز شود.

احمدی‌طباء بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط رأی دهندگان در اردستان مرتبط به مجموعه آموزش و پرورش هستند و می‌تواند تأثیر مهمی در انتخابات داشته باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی به همین رای مردم زنده است و همچنین ابلاغ سازمانی به تمامی مدیران و ادارات ارسال شده و باید در حوزه انتخابات هم خبرگان رهبری هم مجلس شورای اسلامی دغدغه ایجاد شود.

وی گفت: تبلیغ کردن برای کاندیداهایی زودتر از وقت قانونی جرم است و باید در بازه زمانی خود صورت بگیرد و این‌ها را باید مدیران رعایت کنند و الان نیاز اساسی ما شرکت حداکثری مردم در انتخابات است و طبق ماده ۷۵ قانون انتخابات حضور مدیران را در جلسات انتخاباتی منع کرده است و به همه ابلاغ شده است و آن را رصد خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه مطالبه‌گری در دانش‌آموزان و دانشجویان شهرستان اردستان ضعیف است تصریح کرد: ما مسئولان به آ‌ن‌ها مطالبه‌گری را یاد نداده‌ایم و اگر بدانند که در پیشرفت شهرستان اردستان سهیم هستند با اشتیاق رأی خواهند داد و می‌طلبد تا برای مدیران مدارس هم کارگاه‌های آموزشی برگزار شود.

وی تأکید کرد: موضوع انتخابات فقط باید مدیریت بشود در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات و مدیرانی که از کاندیدای خاصی حمایت کنند با آنان برخورد می‌شود و مردم باید بدانند که سلامت انتخابات در شهرستان اردستان قطعی است و اجازه تخلف به کسی نخواهیم داد و ثانیه به ثانیه موارد را رصد می‌کنیم و پای رأی مردم ایستاده‌ایم و وظیفه من و تک تک افراد است تا موضوع مشارکت حداکثری را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.