تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
1
امام جمعه اردستان:

شورای امنیت در قبال غزه سکوت کرده است

  • کد خبر : 10482
  • 26 ژانویه 2024 - 16:20
شورای امنیت در قبال غزه سکوت کرده است

امام جمعه اردستان گفت: صهیونیست‌ها تاکنون از ابتدا بیش از ۱۰۰هزار نفر را به شهادت رسانده و خیل عظیمی را آواره کردند و در این خصوص شورای امنیت از آنان صدایی در نمی‌آید.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام اظهار داشت: رسول خدا فرموده خداوند با من عهدی در خصوص حضرت علی علیه‌السلام داشت و حضرت علی حقیقتی است که هرکس او را دوست بدارد دوستدار خداست و پیامبر اسلام علی‌شناس بعد از خداوند است که می‌گوید هرچه همه خوبان دارند علی علیه‌السلام به تنهایی دارد و حلم و صبر در کار حضرت علی زبانزد بوده است.

وی با بیان اینکه باید وفات حضرت زینب را تسلیت بگوییم، افزود: شناخت ایشان از وضعیت جامعه بالا بود و دارای ارزش‌های والای اسلامی بود و با اینکه اندوه فراوان دید به عنوان نمونه صبر نام گرفته و کسانی که راه ایشان را ادامه می‌دهند بدانند باید از شرایط و اوضاع جهان خبردار باشند.

امام جمعه اردستان گفت: صهیونیست‌ها تاکنون از ابتدا بیش از ۱۰۰هزار نفر را به شهادت رسانده و خیل عظیمی را آواره کردند و مسلمانان نظاره‌گر اوضاع هستند و کسی کاری در این خصوص انجام نمی‌دهد و شورای امنیت از آنان صدایی در نمی‌آید.

وی ابراز داشت: فضای مطلوبی از دیروز در کشور آغاز شده و تا فردا ادامه دارد که آن اعتکاف است و در واقع یک کلاس سه روزه خودسازی است که جوانان در آن حضوری پررنگ دارند و بیش از هفت هزار مسحد برای این کار در نظر گرفته شده و در شهرستان اردستان هم ۸۸۰نفر معتکف شده‌اند و این بسیار خوب است که دانش‌آموزان بیشتر شرکت کرده‌اند و اعتکاف بسیار با ارزش است و کسانی که حضور ندارند خدمت به مردم را قدر بدانند.

دهشیری با بیان اینکه دوازدهم بهمن و دهه فجر را تبریک گفته و این ایام باید برای جوانان تبیین و بازخوانی شود، گفت: در خصوص پایش سلامت هم بهداشت در کشور موفق بوده و در کشور بیش از ۴۵میلیون نفر مورد پویش قرار گرفته‌اند و از خیران تقاضا داریم برای سلامت کمک کنند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.