تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
4
فرماندار شهرستان اردستان:

۷۳ پروژه عمرانی اردستان در دهه فجر افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 10498
  • 01 فوریه 2024 - 14:24
۷۳ پروژه عمرانی اردستان در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان اردستان گفت: پروژه های عمرانی ، خدماتی سلامت و گردشکری که قابلیت افتتاح دارد ۷۳ مورد است که بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، سید محمد هادی احمدی طباء شامگا چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: اتفاق طوفان الاقصی در جهان خیلی مهم است و این اتفاقی که در غزه افتاد کوچک نیست و با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی نگاه ایشان یک نگاه ویژه و خاص در این خصوص است و پیروزی را در انتهای این طوفان الاقصی می بیند و قطعا پیروزی با مردم غزه خواهد بود و رسانه ها باید در حوزه غزه که حوزه جهان اسلام است کار کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی مرتبا موضوع غزه و انتخابات را با یکدیگر گوشزد می کند و با یکدیگر مرتبط است و این دو صدایی که در آمریکا وجود دارد باید برای مردم تبیین شود و در انتخابات شرکت کنند تا آنها به اهداف خود نرسند.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه رسانه ها در جامعه امید آفرینی را در دستور کار قرار دهند گفت: یکی از محورهای امید آفرینی اطلاعات صحیح و به وقت است که مردم باید امیدوار به آینده شوند و در جمع های مختلف در خصوص مشارکت حداکثری کار شود و فعالیتهای انجام شده در شهرستان باید برای جوانان و والدین گفته شود تا به ماندن در شهرستان هم امیدوار شوند و این پوشش وظیفه رسانه ها است.

وی ابراز داشت: با برنام ریزی هایی که شده رویکردها این است که برنامه های نیمه کاره ب اتمام برسد و کلنگ زنی جدید تا تعیین بودجه انجام نمی شود که در این خصوص پروژه های نیمه کار همچون استخر شنای اردستان، هتل سایبان کویر، خانه حکیم، سالن سینما، سالن ورزشی مهاباد، زورخانه اردستان وکلانتری زواره در حال تکمیل است که استخر شنای آبشارآن بیش از ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است که بیش از شش میلیارد ریال دیگر بودجه نیاز دارد.

احمدی طباء با بیان اینکه ساخت خیلی از پروژه های شهرستان سالیان زیادی به طول کشیده شده است،بیان کرد: علت اصلی آن این است که مطالبه گری توسط مردم صورت نمی گیرد که با پیگیری های انجام شده انفاقهای خوبی را شاهد خواهیم بود که نمونه آن نهضت آسفالت بود که به خوبی این کار انجام شد.

فرماندار شهرستان اردستان بیان کرد: پروژه های عمرانی روستایی، خدماتی سلامت و گردشکری که قابلیت افتتاح دارد ۷۳ مورد است که بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است ک در دهه فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی بعضا افتتاح خواهد شد ک در این خصوص شاهد رشد پروژه ها بود ایم و در حوزه مخابرات هم با توجه به سال انتخابات و پوشش اینترنت کارهای خوبی انجام می شود که هفت پروژ در این خصوص آماده کار شده است.

وی تاکید کرد: پروژه حوزه مسکن در زواره شروع شده و الحاق آن در سال آینده انجام می شود و در اردستان الحاق آن انجام شده است و تا ۲۰ بهمن نقشه تفکیکی آن انجام و زمین ها تحویل متقاضیان خواهد شد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.