تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2
رئیس بنیاد مستضعفان:

دهقان: انتخابات برای ما انسجام و قوام می‌آفریند

  • کد خبر : 10510
  • 02 فوریه 2024 - 18:53
دهقان: انتخابات برای ما انسجام و قوام می‌آفریند

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه انتخابات برای ما انسجام و قوام می‌آفریند، گفت: موقعیت امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، سردار حسین دهقان شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای آسمانی‌ها در حرم مطهر امامزاده یحیی علیه‌السلام شهر زواره اردستان اظهار داشت: دهه فجر یک فرصتی برای کسانی است که دلشان در گرو امام و رهبری است و آنچه برایشان مهم بوده عمل صالح است.

وی ابراز داشت: آنچه که به عنوان وظایف دینی برای خودمان قرار دادیم زمانی خوب است که در گرو امامت و ولایت باشد و حضرت امام در زمان انقلاب، اسلام را احیا کرد و عمل صالح را بارور کرد و شهدای ما فراتر از آنی بودند که ما فکر می‌کردیم و زندگی با برکتی داشتند و شهادت نقطه اولیه تاثیرپذیری‌هاست و تا هستند ما آن‌ها را کمتر می‌شناسیم برای همین اسوه هستند و می‌شود از آن‌ها الگو گرفت.

وی افزود: آنچه نطام مقدس اسلامی دارد و در موضع قدرت ایستاده به برکت خون شهداست و در این ۴۵سال دشمنان کوشیدند تا نظام را از درون تهی کنند اما نتوانستند و از این منظر به شهدا مدیون و بدهکار هستیم و شهادت‌ها است که این عظمت‌ها را به ارمغان آورده و باید در دهه فجر دست آوردهای انقلاب را بر شمارد تا وسوسه‌های دشمن بر روی نسل جوان تاثیر نگذارد.

مشاور مقام معظم رهبری و ریاست بنیاد مستضعفان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان ابراز داشت: این یادواره‌ها بهترین فرصت برای بازگویی این عملکردها است و ببینیم عناصری که به ما عزت داد چه مواردی بود که قطعا اسلام و شهدا بسیار تاثیرگذار بوده است.

سردار دهقان تصریح کرد: تمسک به ولایت برای ما بسیار مهم بوده و هر آنچه دشمنان به عنوان خواسته بیان می‌کنند ما باید برعکس آن را انحام دهیم و بر همین اساس انتخابات می‌تواند برای ما انسجام بیاورد و قوام انقلاب را زیاد کند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.