تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
5
مشاور عالی قوه قضائیه:

آیت الله مرتضوی: شرکت در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند

  • کد خبر : 10513
  • 02 فوریه 2024 - 18:59
آیت الله مرتضوی: شرکت در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند

مشاور عالی قوه قضائیه گفت: در مراسم‌هایی که نظام را بیمه می‌کند همچون راهپیمایی‌ها، جشن‌ها و انتخابات باید حضوری فعال داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، آیت‌الله سید احمد مرتضوی ظهر جمعه در یادواره شهدای آسمانی‌ها در حسینیه خامس آل عبا در روستای نیسیان اردستان گفت: شهدا برای اعتلای کشورشان خون دادند و ۴۴سال پس از فجر انقلاب شما یادشان را هنوز گرامی داشته‌اید.

وی افزود: اگر می‌خواهید تفاوت قبل و بعد از انقلاب را درک کنید باید حداقل ۶۰سال داشته باشید تا متوجه موضوع شوید. در آن زمان آنچنان خفقانی ایجاد شده بود که کسی زبان اعتراض نداشت و مورد شکنجه و آزار در زندان‌ها قرار می‌گرفت و همان وضعیت را در موزه‌ای در تهران ترسیم کرده‌اند که باید آن را دید.

مشاور عالی قوه قضائیه گفت: مردم یک کلمه خدا را گفتند و اسلام را خواستند و در این دنیایی که فساد اخلاقی را فرا گرفته یک نقطه‌ای وجود دارد به نام ایران که پای آرمان خود ایستادند. بی‌شک هرکس پرچم توحید را بر دوش بگیرد و بلند کند هزینه دارد و انقلاب اسلامی ۴۵سال دارد هزینه می‌دهد و آن هم برای کلمه توحیدی که بیش از ۳۰۰هزار خون داده شده است.

آیت الله مرتضوی تصریح کرد: همه مسلمانان برای اسلام هزینه می‌دهند و آن‌هایی که رب خود را صدا زدند پای آن ایستادند و از هیاهوی دشمن نترسید و به آینده خود امیدوار و این راه را ادامه دادند و ثمره این پایداری را خداوند بشارت داده و آن بهشت برین است؛ اگر می‌خواهید به حقانیت جمهوری اسلامی پی ببرید این است که ببینید چه کسانی فدای این انقلاب شده و خون داده‌اند.

وی یادآور شد: نشانه دوم اینکه ببینیم دشمنان ما چه کسانی هستند که کفر مطلق هستند و علامت سوم ببینید کسانی که پای انقلابشان ایستادند حرفشان چیست که همان راه اسلام و دین است.

آیت الله مرتضوی گفت: درست است که افرادی در نظام کارشکنی می‌کنند، اما نمی‌شود آن را به پای نظام اسلامی نوشت و ما باید در مراسم‌هایی که نظام را بیمه می‌کند همچون راهپیمایی‌ها، جشن‌ها و انتخابات حضور فعال داشته باشیم.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.