تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
1
فرمانده کل انتظامی:

سردار رادان: طوفان‌الاقصی تمام معادلات دشمن را برهم ریخت

  • کد خبر : 10516
  • 02 فوریه 2024 - 19:05
سردار رادان: طوفان‌الاقصی تمام معادلات دشمن را برهم ریخت

فرمانده کل انتظامی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیسم هفت لایه اطلاعاتی و امنیتی و الکترونیکی داشت، اما گروهی مجاهد به این دیواره‌ها ورود پیدا کرد و تمام معادلات دشمن را به هم ریخت و این از اثر وجودی شهداست.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز در یادواره شهدای آسمانی‌ها در روستای نیسیان اردستان گفت: حضور شما در این یادواره به دعوت خود شهدا بوده است، شهدایی که ما را انتخاب کردند تا رهرو آن‌ها باشیم و اثر وجودی شهدا به همه تعمیم پیدا می‌کند و شهدا افتخار می‌دهند تا یک نفر مداح، سخنران و گروهی دست‌اندرکار مراسم آن‌ها شوند و ما همه امروز دعوت شهدا هستیم.

وی افزود: ما امروز مهمان میزبانانی به نام شهدا هستیم پس باید از آنان تشکر کنیم که ما را قبول داشتند تا یک نفسی زده باشیم و این توفیفی والاست و برنامه‌های خوبی را در دل مراسم خود جای می‌دهند.

سردار رادان تصریح کرد: در ایامی هستیم که عملیات طوفان‌الاقصی به صورت ویژه همه دنیا را تحت تحت تاثیر قرار داده و رژیم اشغالگر صهیونیسم مدعی بود کبوتری نمی‌تواند در آسمان آن پرواز کند و هفت لایه اطلاعاتی و امنیتی و الکترونیکی داشت، اما گروهی مجاهد با عملیات طوفان‌الاقصی به این دیواره‌ها ورود پیدا کرد و تمام معادلات دشمن را به هم ریخت و این هم اثر وجودی شهداست.

فرمانده کل انتظامی با تاکید بر اینکه ما زمانی موفق هستیم که حمایت ولایت فقیه را پشت سر خود داشته باشیم، گفت: وقتی مکتب اسلام را قبول کردیم توانستیم تعیین‌کننده اتفاقات منطقه باشیم و در مکتب ولایت و اباعبداله موفق خواهیم بود و جوانان بدانند دشمن من و شما می‌خواهد ما از لااله‌الله چیزی ندانیم و نشناسیم.

سردار رادان افزود: همه حربه‌ها در فضای مجازی هم همین است، پس مواظبت کنید شرمنده شهدا و اباعبدالله نشویم و مجدد با آن‌ها پیوند ببندیم و خواهران و برادران هر شهیدی را برادر خود قرار دهند تا در امتحاناتی همچون انتخابات موفق باشیم.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.