تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2
فرمانده سپاه اردستان:

مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حماسه‌ساز خواهند شد

  • کد خبر : 10550
  • 11 فوریه 2024 - 12:14
مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حماسه‌ساز خواهند شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر روی تمامی انقلاب‌های شرق و غرب خط بطلان کشید، گفت: شرکت در انتخابات و راهپیمایی یک وظیفه است.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، سرهنگ روح الله صنعتکار شامگاه شنبه در جشن اصناف ویژه دهه فجر در مسجد امام حسین علیه‌السلام با فرستادن درود به روان پاک شهدای اصناف اظهار داشت: این روزها ایام با عظمتی است و در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه ماه شعبان قرار داریم پس باید از لحظه لحظه این فرصت‌ها استفاده ببریم و باید اصناف بهترین کار که اخلاق نیکو است با مردم داشته باشند.

وی افزود: پهلوی دوست صمیمی اسرائیل بود و پهلوی اول و دوم جنایت‌های متعددی علیه مردم ایران روا داشتند و اگر بیش از این طول می‌کشید از اسلام چیزی دیگر در این کشور نمی‌ماند چراکه تمام خلاف‌ها علنا در کشور رایج بود و همچنین حکومت فاسدی نابود شد و فردا را جشن خواهیم گرفت.

سرهنگ صنعتکار گفت: در سال ۵۷که شاه فرار کرد طرفدارانش می‌خواستند آخرین ضربه را به کشور بزنند که حکومت نظامی به راه انداخته بود و ۴۵سال پیش در چنین روزی اما حضرت امام دستور دادند این حکومت نظامی باید سریع شکسته شود و مردم باید به خیابان بریزند تا انقلاب در نطفه خفه نشود و با این عمل انقلاب پیروز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت: انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن هم خیلی شهید تقدیم اسلام کرد و نقش اصناف در پیروزی انقلاب خیلی مهم بود و اساسا انقلاب اسلامی از بازارها و مخصوصا بازار تهران آغاز شد و پشتیبانی‌های انقلاب و دفاع مقدس توسط اصناف بود و کانون مبارزه از اصناف آغاز شد و شخصیت‌هایی که آن‌ها را راهنمایی می‌کردند و بازاریان شهرهای بزرگ و کوچک این نقش مهم که حمایت از انقلاب اسلامی و حضرت امام بود بر عهده داشتند و بازاریان حتی با تعطیلی بازار کمر حکومت پهلوی را شکست.

وی ابراز داشت: بازاریان نقش بسزایی را در دفاع مقدس هم ایفا کردند و هم شهید دادند و علنا هم کمک کردند و اگر این کمک‌ها نبود دولت نمی‌توانست و الان هم رگ حیاتی کشور دست بازار است که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و باید شکرگزار باشیم که صاحب این انقلاب حضرت صاحب‌الزمان است که این انقلاب را حمایت و پشتیبانی می‌کند و صاحب اصلی هم خواهد آمد و این کشور را پر از نور خواهد کرد که این زمینه توسط انقلاب اسلامی آغاز شده است.

سرهنگ صنعتکار بیان کرد: قدرت الهی موجب شد تا رزمندگان در جنگ پیروز شوند و همین قدرت الان هم نگهدار کشور است و با راهنمایی‌های حضرت امام خمینی و در زمان فعلی توسط رهبر انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های فرهنگی. اجتماعی و اقتصادی پیشرفت داشته و انقلاب اسلامی تمام انقلاب‌های شرق و غرب را به اضمحلال برد و خط بطلان روی همه آن‌ها کشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان ضمن تاکید بر خلق حماسه پرشور مردم در انتخابات و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تصریح کرد: وظیفه من و شما این است که در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات ۱۱اسفند شرکت کنیم تا شرمنده ۳۲۰ شهید شهرستان اردستان نشویم تا بتوانیم به تکالیفمان عمل کنیم.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.