تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2
معاون سیاسی استاندار اصفهان:

رسانه‌ها مردم را در انتخاب نامزد اصلح یاری کنند

  • کد خبر : 10556
  • 12 فوریه 2024 - 18:21
رسانه‌ها مردم را در انتخاب نامزد اصلح یاری کنند

معاون سیاسی، اجتماعی و‌ امنیتی استاندار اصفهان از رسانه‌ها خواست از ظرفیت رسانه‌ای برای افزایش حضور مردم در انتخابات استفاده کنند و تمرکز خود را در انتخابات بر وحدت ملی و امنیت ملی بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، محمدرضا جان نثاری در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان اجرایی انتخابات هیچ نامزد خاصی ندارند و حمایت از یک نامزد را برای خود حرام شرعی می‌دانند، اظهار کرد: همه داوطلبان در نظر ما یکسان هستند و ما در هیأت بررسی تبلیغات، تعارفی با هیچ کس نداریم و قانون را اجرا می‌کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان با بیان این‌که دشمن از سال گذشته به دنبال این است که خود اکثریت پنداری را به بدنه طرفداران خود القا کند، اظهار کرد: همه راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال را دیدند که در همه نقاط استان مردم با چه شکوهی در آن حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: دشمنان اعلام کرده بودند کسب در راهپیمایی حضور پیدا نخواهد کرد اما دیدیم که همه آمدند. دشمنان برای انتخابات هم همین رویه را دنبال می‌کنند که بگویند کسی در انتخابات حضور پیدا نخواهد کرد و این رسانه‌ها هستید که باید در این زمینه حیله‌های دشمن را بازگو کنند.

جان‌نثاری از رسانه‌ها خواست هر ابهامی در جامعه در رابطه با انتخابات وجود داشت از مسئولان مطالبه کنند و برای پاسخگویی در این رابطه اعلام آمادگی کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و‌ امنیتی استاندار اصفهان از رسانه‌ها خواست از ظرفیت رسانه برای افزایش حضور مردم در انتخابات استفاده کنند و تمرکز خود را در انتخابات بر وحدت ملی و امنیت ملی گذاشته و از طرح کردن مسائلی که وحدت و امنیت ملی را تحت شعاع قرار می‌دهد پرهیز کنند.

وی با بیان این‌که رسانه‌ها تلاش کنند با بیان شاخص‌های یک نماینده خوب، به مردم برای انتخاب نامزد اصلاح کمک کنند، ادامه داد: امامین انقلاب در سخنان خود شاخص‌های خوبی برای انتخاب نمایندگان مطرح کرده‌اند که توصیه می‌کنیم رسانه‌ها این شاخص‌ها را در جامعه مطرح کنند.

جان‌نثاری در پایان گفت: طبق فرمایش امام خمینی -رحمه الله علیه- مجلس عصاره فضائل مردم است و رسانه‌ها باید کمک کنند نمایندگانی که عصاره فضائل مردم هستند انتخابات شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: وظیفه مجریان برگزاری انتخابات سالم است و نباید در شاخص‌ها ورود کند اما رسانه‌ها می‌توانند شاخص‌ها را برای مردم تشریح کنند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.