تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4

حضور در انتخابات اقتدار نظام را به دنبال دارد

  • کد خبر : 10563
  • 16 فوریه 2024 - 20:35
حضور در انتخابات اقتدار نظام را به دنبال دارد

امام جمعه اردستان گفت: یکی از ویژگی‌های حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، حفظ اقتدار نظام و ناامید کردن دشمنان است.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان با اشاره به ۱۱ شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) اظهار داشت: این روز را به نام روز جوان نامیدند تا جوانان ما از حضرت علی اکبر الگوگیری داشته باشند و جوانان ما چه کسی را به عنوان الگو بهتر و والاتر از حضرت علی اکبر می‌خواهند قرار دهند؟

وی افزود: علی‌رغم تبلیغات منفی دشمنان در یکسال گذشته مبنی بر اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور نیابند که نظام پشتوانه خود را از دست دهند دیدید که مردم بصیر ما در روز ۲۲ بهمن امسال بیشتر و پرشورتر از هرساله حضور پیدا کردند و البته هر اندازه مردم در صحنه حضور داشته باشند دشمنان آن‌ها را کم و ناچیز و یا وابسته به گروه‌ها می‌دانند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه برآوردهای اولیه از حضور مردم در راهپیمایی امسال این است که ۲۰ تا ۴۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش حضور جمعیت بوده است، گفت: یکی از جلوهای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور دهه هشتاد و نودی‌ها بود که شور و حرارت بیشتری به مراسم داده بود.

حجت‌الاسلام دهشیری ابراز امیدواری کرد: همین مردمی که روز ۲۲ بهمن حماسه آفریدند ۱۱ اسفند علیرغم تبلیغات گسترده‌تر و شدیدتر دشمنان با حضورشان حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند تا سرنوشت خودشان را تعیین کنند و در تصمیم‌گیری‌های کشور دخالت کنند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای عنوان می‌کنند که با رای ندادن خود اعتراض خود را به وضعیت موجود اعلام می‌کنیم، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، حفظ اقتدار نظام و ناامید کردن دشمنان است و حضور پرشور مردم در انتخابات در واقع دخالت کردن در تصمیم‌گیری‌های کشور است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: کاندیدای مجلس و طرفداران آن با پایبندی به قانون انتخابات برای قضاوت‌های خود خدا را در نظر بگیرند و اخلاق‌مدار باشید زیرا دو هفته دیگر همه این اختلافات تمام می‌شود بنابراین جوری برخورد نکنید که بعد از انتخابات شرمنده روی یکدیگر شوید.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به برپایی جشن‌های ماه شعبان که مردمی برگزار می‌شود، گفت: آن موضوعی که ما از دولتی‌ها انتظار داریم این است که رفاقت، صداقت، هوشمندی و پایه کار بودن مردم را که می‌بینند قدردان باشند و برای خدمت‌رسانی مردم بیشتر تلاش کنند و اجازه ندهند قول تورم و دیو گرانی بیش از این آن‌ها را آزار دهد.
وی افزود: بسیاری از شرکت‌های تولیدی و موسسات اقتصادی که دولتی هستند دیگر چراغ خاموش اجناس خود را گران نکنند؛ هر هفته می‌شنویم فلان جنس دولتی گران شد در حالی که این محصول دست خودتان است و باید یک مقدار مراعات مردم را بکنید.
انتهای پیام/
زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.