تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
4
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان(عج):

مشارکت قوی، مجلس قوی می‌سازد

  • کد خبر : 10575
  • 21 فوریه 2024 - 23:03
مشارکت قوی، مجلس قوی می‌سازد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مشارکت خوب و قوی مجلس قوی را رقم می‌زند و اگر مجلس قوی شکل گرفت، می‌تواند مطالبات ما را از مسئولان پیگیری کند.

به گزارش اردستان سلام، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه رضاخان پس از به حکومت رسیدن، یک ارتش ۱۰۰ هزارنفری را راه‌اندازی و با آن مخالفان خود را قلع‌وقمع می‌کرد، اظهار کرد: در زمان جنگ جهانی دوم ایران اعلام بی‌طرفی کرد؛ اما این ارتش صدهزارنفری نتوانستند یک دقیقه از موضع ایران دفاع کنند.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: زمانی که انگلیسی‌ها از جنوب و روس‌ها از شمال وارد کشور شدند، هیچ مخالفتی از اشغال ایران از سوی رضاشاه و محمدرضا شاه دیده نشد.
وی با بیان اینکه انگلیسی‌ها در آن زمان پادشاه ایران را از سلطنت خلع و تبعید کردند، گفت: محمدرضا شاه پس از پایان جنگ جهانی دوم با لباس نظامی رفت و به سران سه کشور حاضر در ایران احترام گذاشت؛ اما آن‌ها شاه ایران را به جلسه خود در کاخ ایران راه ندادند.
سردار فدا با اشاره به خاطرات فردوست از خیانت‌های رضاخان و محمدرضا در حق مردم و کشور ایران، گفت: محمدرضا برای پادشاه شدن، فردوست را به سراغ سفیر انگلیس فرستاد و سفیر انگلیس با تعیین شرط‌های متعدد قبول کرد محمدرضا را پادشاه ایران کند.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه روزانه ۶ میلیون بشکه نفت می‌فروختیم و ۳۰ میلیون جمعیت داشتیم، اظهار کرد: امروز با یک‌چهارم تولید نفت آن روز و جمعیت ۸۵ میلیونی کشور اداره می‌شود.
* مشارکت قوی، مجلس قوی می‌سازد
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) هویت را به مردم ایران برگرداند، اظهار کرد: مشارکت خوب و قوی مجلس قوی را رقم می‌زند و اگر مجلس قوی شکل گرفت، می‌تواند مطالبات ما را از مسئولان پیگیری کند.
فدا با بیان اینکه مجلس قوی مقرراتی را وضع می‌کند که به نفع مردم باشد گفت: مجلس قوی جلوی رانت و سوءاستفاده را می‌گیرد و با دیوان محاسبات خود از مسئولان مطالبه می‌کند.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه اگر ما رأی ندهیم دیگران رأی می‌دهند و به‌جای ما تصمیم می‌گیرند، عنوان کرد: اگر رأی ندادن ما تأثیر نداشت چرا این‌قدر تبلیغ رأی ندادن می‌کنند، پس این نشان می‌دهد که حضور پای صندوق‌های رأی خاری در چشم دشمنان است و وحدت ملی و امنیت ما به‌واسطه حضور مردم شکل می‌گیرد.
* عزت و بزرگی نظام به حضور مردم وابسته است
وی خاطرنشان کرد: امروز در نانو، مهندسی، سلول‌های بنیادین، قدرت بازدارندگی، صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای جز ۱۰ کشور برتر هستیم.
فدا با بیان اینکه ابتدای جنگ تحمیلی ما در کشور سیم‌خاردار نداشتیم و امروز به بازدارندگی کامل رسیده‌ایم، عنوان کرد: ابتدای پیروزی انقلاب پزشکان ما بنگلادشی بودند امروز دنیا به دنبال جذب متخصصان ایرانی است و البته ما نسبت به مهاجرت نخبگان نگران هستیم.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: امروز ما دستگاه خودکار جراح ایرانی باهوش مصنوعی تولید کرده و به شرق آسیا صادر کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه عزت و بزرگی نظام به حضور مردم وابسته است، گفت: اگر مردم باشند، کشور پیشرفت می‌کند و موفقیت‌های بیشتری شکل می‌گیرد و اگر مردم پای‌کار نباشند حتی امیرالمؤمنین (ع) هم خانه‌نشین می‌شوند.
* ملت ایران پای کار عظمت نظام هستند
سردار فدا با بیان اینکه امروز روز مطرح‌کردن مسائل شخصی نیست، عنوان کرد: ما نزدیک قله هستیم و پیشرفت‌های زیادی داشتیم، امروز اگر مشکلات داریم، دشمنان ما هم مشکلات دارند و به دنبال این هستند که امنیت و آرامش ما را به هم بزنند.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه راه درست، مقاومت فعال است، گفت: مردم گرچه از مسئولان گله‌مند هستند؛ اما پای‌کار هستند و عظمت ایران و جمهوری اسلامی برایشان مهم است.
انتهای پیام/
زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.