تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
1
نماینده ولی‌فقیه در استان:

وحدت در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند

  • کد خبر : 10581
  • 24 فوریه 2024 - 10:12
وحدت در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه وحدت در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند، گفت: مردم با حضور در انتخابات افراد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، آیت‌اله سید یوسف طباطبایی‌نژاد شامگاه جمعه در آستان امامزاده موسی علیه السلام اردستان، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نباید به دست افرادی بیفتد که حقشان نیست و مردم منطقه حقشان است که خودشان نماینده‌شان را انتخاب کنند.

وی افزود: طبق روایت حضرت علی علیه‌السلام هر کسی که نتواند زبانش را کنترل کند نمی‌تواند تقوا داشته باشد و مردم اردستان به کسی رای می‌دهند که رانت‌خواری انجام نمی‌دهد و اگر مردم در کارشان تأمل نکنند حضرت علی‌ها خانه نشین خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، ابراز داشت: طبق سخنان رهبر انقلاب اسلامی باید همه در انتخابات شرکت کنند و افراد سالم را برگزینند و ایشان در خصوص اینکه چگونه امنیت تامین می‌شود فرمایشاتی را بیان کرده‌اند و بدانید که دشمن می‌داند کجاها را بزند.

طباطبایی‌نژاد گفت: وحدتی که انشالله در انتخابات خواهید داشت دشمن را مایوس می‌کند و جمهوری اسلامی اینقدر اقتدار دارد که در هشت سال دفاع مقدس نگذاشت یک وجب خاکش دست دشمن بماند.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: این حکومت جمهوری اسلامی ایران تنها حکومتی است روی کره زمین که نزدیکتر به حکومت اسلام و حضرت محمد (ص) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان بیان کرد: دشمنان با ذات اسلام مخالف هستند، پس ما باید با این طور افراد تا آخرین قطره خونمان مقابلشان بایستیم و حواسمان باشد که اگر رای ندهیم دشمن به اهدافش نزدیک‌تر می‌شود و با رای ندادن در واقع به دشمن رای داده‌اید.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.