تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1
رئیس اداره تعزیرات شهرستان اردستان:

قاچاقچیان در اردستان نقره‌داغ شدند/ جریمه ۷۲ میلیارد ریالی متخلفان از سوی تعزیرات

  • کد خبر : 10599
  • 07 مارس 2024 - 11:01
قاچاقچیان در اردستان نقره‌داغ شدند/ جریمه ۷۲ میلیارد ریالی متخلفان از سوی تعزیرات

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان از جریمه دو میلیاردی قاچاقچی و ۷۰ میلیارد ریالی یک متخلف در شبکه توزیع خبر داد.

به گزارش اردستان سلام، امید سلامی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اعلام عوامل انتظامی شهرستان نایین مبنی بر تردد یک دستگاه پژو با بار قاچاق کالا به سمت جاده شهراب اردستان، بلافاصله مأمورین انتظامی بخش زواره، حسب هماهنگی قضایی و با نصب علائم هشدار دهنده، جاده را مسدود می‌کنند.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته، افزود: پس از متوقف کردن خودرو توسط عوامل انتظامی شهرستان اردستان نسبت به بازرسی آن اقدام و تعداد ۲۴۳ جفت کفش ورزشی قاچاق کشف و گزارش مربوطه را جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به این اداره ارائه کردند.

سلامی ابراز داشت: شعبه پس از احضار متهم و با توجه به ارائه نکردن هیچگونه مدارک و مستندات قانونی، اتهام قاچاق را محرز اعلام و ضمن ضبط کالا، متهم را به پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۱۲۱میلیون و ۶۷۴هزار و دو ریال تحت عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: هموطنان گرامی در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع ‌وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان نسبت به اعلام گزارشی در خصوص یک واحد مرغداری با موضوع بارگیری غیرمجاز پنج هزار و ۴۰ قطعه مرغ زنده جهت کشتار، اقدام و مراتب را جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی، ارسال کرد.

سلامی تاکید کرد: پس از ارسال گزارش، شعبه اول، ضمن بررسی پرونده و اخذ استعلامات لازم در این زمینه و با توجه به ارائه نکردن مدارک و مستندات قانونی جهت رد اتهام وارده، متهم به پرداخت مبلغی حدود ۷۰میلیارد ریال، جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم که با اعتراض محکوم علیه و رسیدگی مجدد پرونده در شعب تجدیدنظر استان، رأی بدوی مورد تأیید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هرگاه از لحاظ قانونی مقرر شود کالایی در حوزه جغرافیایی خاص مورد استفاده قرار گیرد، لیکن کالای مذکور از مکان مورد نظر خارج و یا در جایی دیگر توزیع و مصرف شود، تخلف عرضه خارج از شبکه صورت پذیرفته که اداره تعزیرات حکومتی هیچگونه مماشاتی با مرتکبین دخیل در این امر ندارد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.