تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1
رئیس اداره تعزیرات شهرستان اردستان:

جریمه ۲۳ میلیارد تومانی مرغدار متخلف در اردستان

  • کد خبر : 10602
  • 07 مارس 2024 - 19:39
جریمه ۲۳ میلیارد تومانی مرغدار متخلف در اردستان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: یک مرغدار متخلف که به توزیع ۲۱ هزار و ۸۵۴ قطعه مرغ زنده اقدام کرده بود، به پرداخت ۲۳ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش اردستان سلام، امید سلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان، گزارشی با موضوع بارگیری غیرمجاز توسط یک واحد مرغداری دریافت کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان افزود: در این گزارش یک واحد مرغداری به بارگیری ۲۱ هزار و ۸۵۴ قطعه مرغ زنده به‌صورت غیرمجاز و خارج از شبکه اقدام کرده بوده که پرونده آن برای سیر مراحل قانونی و قضایی به این مرجع ارسال شد.

وی گفت: پس از وصول اصل گزارش، با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت شرایط و پیش بینی التهابات احتمالی و به تبع آن کمبود گوشت مرغ در سطح بازار و افزایش قیمت آن، متهم احضار شد و پس از اخذ مدارک و مستندات و با بررسی محتوای پرونده و استعلامات لازم در این خصوص، ارتکاب تخلف انتسابی محرز و مسلم تشخیص داده شد.

سلامی بیان کرد: متهم در این پرونده به پرداخت مبلغ ۲۳۸ میلیارد و ۶۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تعلیقی و لازم الاجرا تحت عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که با اعتراض محکوم علیه و رسیدگی مجدد پرونده در شعب تجدید نظر استان، رأی بدوی مورد تأیید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مرغ در سبد روزانه غذایی مردم جایگاه ویژه‌ای دارد با هرگونه تخلف و اهمال‌کاری در این زمینه، قاطعانه و بدون هیچگونه مماشاتی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.