تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2
امام جمعه موقت اردستان:

۸۴درصد واجدین شرایط رأی دادن اردستانی در انتخابات شرکت کردند

  • کد خبر : 10608
  • 08 مارس 2024 - 17:44
۸۴درصد واجدین شرایط رأی دادن اردستانی در انتخابات شرکت کردند

امام جمعه موقت اردستان گفت:علی رغم تهدیدات و یأس و ناامیدی دشمن برای اینکه حضور مردم در انتخابات را به زیر ۲۰ درصد برسانند، اما مردم نشان دادند که پای انقلاب ایستاده‌اند و در اردستان بیش از ۸۴درصد در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام اظهار داشت: علی رغم تهدیدات و یأس و ناامیدی دشمن برای اینکه حضور مردم در انتخابات را به زیر ۲۰ درصد برسانند، اما مردم نشان دادند که پای انقلاب ایستاده‌اند و در اردستان بیش از ۸۴درصد در انتخابات شرکت کردند که جا دارد از همه دست اندرکاران دراین خصوص تشکر شود.

وی با بیان اینکه پیروز انتخابات مردم بودند، افزود: عده‌ای اخلاق را باختند و با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر دوری از بداخلاقی اما دیدیم در زمان تبلیغات بی‌اخلاقی‌هایی انجام شد و رقیبان خود را عده‌ای مورد تهمت قرار دادند و آبروی آن‌ها را بردند و این گونه اعمال شایسته مردم اردستان نبود و ولایتمداری به این است که در عمل اقدامات خوب انجام شود.

امام جمعه موقت اردستان گفت: انتخابات تمام شد و منتخب مردم هم مشخص شد و باید به این انتخاب احترام گذاشت و رهبر انقلاب به نمایندگان جدید گفت نمایندگان جدید هم کاری نکنید که اختلاف به وجود بیاید و بهترین قانون را برای رفع مشکلات و اهداف انقلاب تصویب کنید و باید وضعیت مسکن، مواد غذایی و خودرو بهتر شود و دست مافیای این موارد بایدکوتاه شود.

وی ابراز داشت: ایام نیکوکاری است که باید دست نیازمندان را گرفت و بیش از دو هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند اردستان چشم انتظار شما مردم هستند و باید حادثه سیل سیستان و بلوچستان را هم فراموش نکنید و کمک‌های خود را تحویل هلال احمر دهید.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.