تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
2
سخنگوی اورژانس اصفهان:

انفجار مواد محترقه در اصفهان ۲ فوتی بر جای گذاشت

  • کد خبر : 10620
  • 11 مارس 2024 - 20:08
انفجار مواد محترقه در اصفهان ۲ فوتی بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی واقع در ملک شهر منجر به جان باختن خانم ۳۹ ساله و پسر ۱۲ ساله شد و پسر ۱۱ ساله را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش اردستان سلام، عباس عابدی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صاحب نیوز» اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه ۲۱ اسفندماه پس از اعلام حادثه انفجار منزل مسکونی در محله بهرام آباد ملک شهر، بلافاصله چهار واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس اصفهان افزود: در این حادثه مصدوم پسر ۱۱ ساله که دچار سوختگی شدید بود پس از انجام اقدامات فوری توسط کارشناسان‌ اورژانس، سریعا به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) منتقل شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه، خانم ۳۹ ساله و پسر ۱۲ ساله در دم جان باختند، تصریح کرد: علت این حادثه ساخت ترقه بوده است.

محمد شریعتی نیز در همین رابطه گفت: پس از اعلام حادثه انفجار توأم با حریق یک منزل مسکونی در خیابان بهارستان غربی ملک‌شهر به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان، مأموران این سازمان از ایستگاه‌های ۶، ۱۸ و ۲۶ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان افزود: مأموران پس از حضور در محل حادثه شاهد شعله‌های آتش در طبقه دوم این منزل مسکونی بودند که در همین راستا ابتدا نسبت به اطفای حریق اقدام و سپس عملیات جست‌وجو و نجات افراد حادثه دیده را انجام دادند.

وی عنوان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سه نفر شامل دو نوجوان پسر و یک خانم در طبقه دوم این منزل مسکونی در حال ساخت مواد محترقه بودند که دو نفر آنها شامل یک خانم و یک نوجوان پسر در اثر این حادثه جان خود را از دست داده و دیگر نوجوان پسر در این حادثه مصدوم و تحویل اورژانس شد.

زهرا فرخی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.