تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1
فرماندار شهرستان اردستان:

ضریب تصادفات در اردستان افزایشی است

  • کد خبر : 10628
  • 13 مارس 2024 - 10:21
ضریب تصادفات در اردستان افزایشی است

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه ضریب تصادفات در شهرستان اردستان افزایشی است، گفت: اطلاع‌رسانی در سطح جاده‌های اردستان بسیار ضعیف است.

به گزارش اردستان سلام، سید محمدهادی احمدی طباء شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر، اظهار داشت: نوروز باید مایه نشاط و شادابی مردم باشد و باید قدر این مردم را داشته باشیم و برنامه‌های متنوع پبش‌بینی و اجرا شود.

وی با تبریک به مناسبت روز ۲۵ اسفند روز شهردار، افزود: بیش از هر سازمان و نهادی در ایام نوروز شهرداری‌ها می‌توانند شادی و نشاط را در جامعه برای شهروندانشان افزون کنند و متاسفانه رویکرد شهرداری‌های ما شهروند‌مدار نیست، یعنی اینکه بینند شهروندان چه می‌خواهند همان را اجرا کنند هر چند گوشه‌ای از شهروندمداری را در شهردار اردستان می‌بینیم.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: شهرداران باید با نشست‌ها و جلسات برنامه‌ریزی شده پیگیری کنند تا برای همه قشرهای شهر برنامه داشته باشند و محل‌ها، پارک‌ها و پاتوق‌های شهری را راه‌اندازی کنیم در حالی که ما در اردستان بوستان‌ها و پارک محله کم داریم و در حال حاضر دو مورد در حال بازسازی است که مابقی شهرداران هم باید اینکار را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه ضریب تصادفات در شهرستان اردستان افزایشی بوده است، ابراز داشت: با وجود بارش‌های اخیر اما خسارت‌های کمی را در حوزه راهداری داشتیم که همکاری پلیس راه و اداره راهداری در این زمینه خیلی خوب بوده است.

احمدی طباء با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در سطح جاده‌ها و مسیرها و ورودی شهرستان اردستان خیلی ضعیف است، افزود: مسافران برای ورود با سردرگمی روبه‌رو هستند که اداره راهداری سه تابلوی مورد نظر را نصب کند و در حوزه فضای مجازی در این چند روز کار کنید و مسئولان بیشتر مصاحبه کنند و کلیپ‌هایی که تهیه شده پخش شود تا مردم از آن استفاده کنند.

فرماندار اردستان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران جشن شب‌های نوروز سال گذشته تاکید کرد: جشن‌های امسال همگی در محور گردشگری اردستان از محل مسجد جامع تا بوستان شهدای گمنام انجام خواهد شد و صبح‌ها هر روز نمایشگاهی در محل حسینیه کنار مسجد جامع برپا می‌شود و برنامه‌های شهرداری اردستان همگی در بوستان شهدای شهرداری متمرکز شده و چند شبی ضمن برگزاری جشن، جشنواره غذای محلی خیابانی هم انجام خواهد شد.
زهرا فرخی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.