تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
0
امام جمعه اردستان:

نگذارید موارد پسا انتخابات ادامه داشته باشد/ تصاویر

  • کد خبر : 10635
  • 15 مارس 2024 - 16:58
نگذارید موارد پسا انتخابات ادامه داشته باشد/ تصاویر

امام جمعه اردستان گفت: انتخابات فضای خاص خود را داشت و کنش و واکنش‌هایی وجود داشت و تجلیل و تحلیل هم داشت و این موارد در همه انتخابات وجود دارد اما نگذارید موارد پسا انتخابات ادامه داشته باشد.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام اردستان، ضمن گرامیداشت ماه رمضان اظهار داشت: بهار قرآن تاثیر بسیاری بر روی قلب و روح انسان می‌گذارد و اگر افراد متوجه این اثرات باشند نمی‌خواهند این بهار تمام شود و برادران و خواهران سعی کنند از فیوضات ماه رمضان استفاده ببرند و با این آمادگی به استقبال بهار طبیعت بروید.

وی افزود: انتخابات فضای خاص خود را داشت و کنش و واکنش‌هایی وجود داشت و تجلیل و تحلیل هم داشت و این موارد در همه انتخابات وجود دارد اما اگر اخلاق اسلامی وجود داشته باشد خوب است اما نگذارید موارد پسا انتخابات ادامه داشته باشد و نباید عیب‌گیری، دروغگویی، غیبت و تهمت شیوع پیدا کند و آثار بد را دور بریزید و دل‌ها را تطهیر کنید.

امام جمعه اردستان گفت: انتخابات پروسه‌ای است که توسط شورای نگهبان پیگیری می‌شود و نتیجه هرچه شد همه باید قبول کنند و نباید کسی معترض قانون باشد و برنده رأی مردم بودند و رهبر انقلاب اسلامی زمینه یک حضور خوب در انتخابات را فراهم کردند و مردم هم مطیع بودند.

وی ابراز داشت: نماینده مردم هرکسی باشد یک سری اختیارات محدودی دارد و نباید مردم توقع بی‌جا از وی داشته باشند و بی‌انصافی نکنید؛ هر نماینده‌ای در زمان خودش فعالیت‌هایی داشته و بهترین قاضی برای فعالیت نماینده شما مردم هستید و نماینده قبلی تا هفت خرداد فعالیت دارند و با پیگیری که دارد امور را انجام خواهد داد و ضمن تبریک به نماینده منتخب که رای مردم را دارد پیشنهاد می‌شود گروهی از کارشناسان موافقان و مخالف را در بخش‌های مختلف تشکیل دهد تا نارسائی‌ها و کمبودها را پیگیری کنند.

دهشیری بیان کرد: مسئولان شهرستان اردستان باید تا حضور نماینده جدید با جدیت فعالیت کنند و موضوعات را سیاسی نکنند و فرماندار هم پیگیر موضوع هستند و با توجه به اینکه اردستان شهری گردشگری است و بازدیدها در نوروز افزایش دارد شورای امر به معروف مسائل اخلاق و اسلامی را تصویب کردند که همه لازم‌الاجرا است و باید همه حرمت‌ها حفظ شود.

زهرا فرخی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.