تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1
فرماندار اردستان:

شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه

  • کد خبر : 10687
  • 27 مارس 2024 - 21:42
شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه

فرماندار شهرستان اردستان، گفت: همه هم و غم مدیران باید بشود مردم و برای مردم کار کنند و تلاش داشته باشند تا گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم و امسال فرمایش رهبر انقلاب اسلامی به تمام معنا باید در اردستان اجرایی شود.

به گزارش اردستان سلام، سید محمدهادی احمدی طباء بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار معنویت، اظهار داشت: سال گذشته با تمام فراز و نشیب‌ها سال خیلی خوبی بود و تلخی و شیرینی‌های زیادی داشت که می‌توان گفت بعضی از پروژه‌ها بعد از چهار سال، هشت سال و گاهی ۱۲ تا ۱۵ سال افتتاح شد و این یک اتفاق خیلی خوب بود.

وی افزود: بازگشایی استخر شنای اردستان را بعد از پنج سال شاهد بودیم و دیگر اینکه پیگیری برای طرحی که شش سال به تعویق افتاده بود انجام شد و گرفتن مجوز هتل سایبان کویر اردستان بعد از هشت سال همگی در سال گذشته محقق و موضوع بازگشایی سالن ورزشی شهر مهاباد بعد از سه سال انجام شد.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: رشد هفت درصدی بیمه اجباری و رشد ۲۳ درصدی در حوزه حرف و مشاغل آزاد از فعالیت‌های دیگر سال گذشته بود و در موضوع فعالیت‌های فرهنگی و یادواره شهدا بالغ بر ۲۰۰ یادواره شهدا و برنامه شهدا داشتیم که هم از فرمانده سپاه و بنیاد شهید و ایثارگران تشکر می‌شود و هر دو روز یک رویداد فرهنگی در حوزه شهدا برگزار شد.

وی در خصوص حوزه فعالیت مسکن در سال گذشته، ابراز داشت: مقدار ۳۹ هکتار الحاق زمین در شهر اردستان محقق شد و در حوزه جوانی جمعیت دو سری زمین واگذار شده و در شهر مهاباد بیش از ۲۰۰ قطعه پلاک در حوزه نهضت ملی تحویل افراد شده و در شهر زواره هم موضوع کریمان زواره که دو سال با سنگ‌اندازی بعضی از آقایان مسکوت مانده بود در شش ماه سقف و ستون پیشرفت خوبی داشته و در موضوع سفت‌کاری هم پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

احمدی‌طبا بیان کرد: حضور مردم در رویدادهای مختلف همچون روز قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن و راهپیمایی جاماندگان اربعین و انتخابات ستودنی بود و اتفاقات خیلی خوبی هم در موضوع بارندگی‌های شهرستان شاهد بودیم که طبق اطلاعات اداره هواشناسی اردستان در ۵۰ سال گذشته یک رکورد بوده که در ۴۸ ساعت بیش از ۷۰ سانتیمتر برف قبل از انتخابات آمد و نکته مهم آن این بود که همه روستاها در زمان انتخابات با فعالیت جهادی راه آن باز شد و همه توانستند رأی بدهند و شهرستان اردستان رتبه دوم استان را در خصوص مشارکت در انتخابات با ۸۴ درصد کسب کرد.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه مسئولان شهرستان رئیس نشدند که پشت میز بشینند، تاکید کرد: همه در وسط میدان هستند و این موضوع را در زمان انتخابات ثابت کردند تا بتوانند فارغ از اینکه چه کسی انتخاب بشود یک انتخابات سالم و با امنیت را انجام دهند و این‌ها شیرینی‌های سال گذشته اردستان بود و تلخی آن سیل سال گذشته در روستای نهوج بود که سه نفر را از دست دادیم و تصادفات رانندگی که افزایشی بود.

وی همچنین با اشاره به سال جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: همه هم و غم مدیران باید بشود مردم و برای مردم کار کنند و تلاش داشته باشند تا گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم و امسال فرمایش رهبر انقلاب اسلامی به تمام معنا باید در اردستان اجرایی شود و مجموعه‌های خاص باید در این خصوص قرارگاه تشکیل دهند و ادارت صمت، جهاد کشاورزی، میراث و اداره تعاون باید بیش از گذشته فعالیت کنند و با مشارکت مردم اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد.

احمدی‌طباء افزود: اصحاب رسانه خوبی در شهرستان اردستان داریم و انقلابی بوده و زحمت می‌کشند و اطلاع‌رسانی‌های خوبی داشتند و در سال گذشته فعال بودند و امسال امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهید و مدیران جهادی هم باید وسط میدان باشند و در کف میدان موقعیت ها را بشناسند و درک کنند و برای مردم کار کنند.

در پایان جلسه از ۱۱ مدیر برتر شهرستان اردستان در سال ۴۰۲ تقدیر شد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.