تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1
امام جمعه اردستان:

اقتصاد مهمترین موضوع کشور است

  • کد خبر : 10715
  • 29 مارس 2024 - 20:20
اقتصاد مهمترین موضوع کشور است

امام جمعه اردستان گفت: موضوع اقتصاد هنوز موضوع مهم کشور است که رهبر انقلاب به آن اشاره داشته‌اند.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه‌السلام اردستان، اظهار داشت: شب قدر قرآن کریم در آن نازل شد و شب نزول فرشتگان برای تقدیر افراد و از این شب بالاتر نداریم و باید آن را دریابیم و شب قرآن ناطق هم شب شهادت حضرت علی علیه‌السلام است و هر سه شب احتمال شب قدر وجود دارد و توسل به قرآن در این ایام ما را به خدا می‌رساند.

وی افزود: باطل همیشه سر و صدا دارد اما حق سنگین و باوقار همچون مولایشان حضرت علی علیه‌السلام هستند لذا نباید زیاد نگران اتفاق‌های اطراف بود زیرا اینها زود گذر است و حق که پایدار است خود را نشان خواهد داد و باطل که همیشه دارای تهمت و دروغ است از بین خواهد رفت و باید گذشته‌ها و خرابی‌های خود را با دعا ترمیم کنیم.

امام جمعه اردستان گفت: روز جمهوری اسلامی و طبیعت را پیش رو داریم که رفراندوم برای تثبیت جمهوری اسلامی انجام و در تقویم تاریخ ماندگار و ثبت شد و روز طبیعت هم برای انس گرفتن مردم با طبیعت است که امسال مصادف با شهادت حضرت علی علیه‌السلام شده است و افراد اهل دین و دیانت این روز را به حرمت حضرت علی به طبیعت نروند و توصیه می‌شود یک روز دیگر به طبیعت بروند و این روز شهادت را پاس داشته و حرمت نگه دارند تا موجب شادی یک عده دشمن قرار نگیریم.

حجت‌الاسلام دهشیری ابراز داشت: ظلم‌هایی در غزه انجام می‌شود و کسی جوابگوی این جنایت‌ها نیست و زنان مورد جسارت قرار می‌گیرند و سازمان‌های حقوق بشری خفقان گرفته‌اند و دارو و غذا را بر روی مردم قطع کرده‌اند که امید است روزی دنیایی بدون ظلم داشته باشیم و موضوع اقتصاد هنوز موضوع مهم کشور است که رهبر انقلاب به آن اشاره داشته‌اند.

وی تصریح کرد: هفته آینده روز قدس خواهد بود که همه شرکت خواهند کرد و ثابت خواهند کرد که موضوع فلسطین مهم‌ترین موضوع روز دنیاست.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.