تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1
فرماندار شهرستان اردستان:

برخورد با عاملان جمع‌آوری زکات بدون مجوز در اردستان

  • کد خبر : 10734
  • 04 آوریل 2024 - 18:54
برخورد با عاملان جمع‌آوری زکات بدون مجوز در اردستان

فرماندار اردستان ضمن تاکید بر برخورد قضایی با عاملان جمع‌آوری زکات بدون مجوز در اردستان گفت: در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات در شهرستان اردستان جمع آوری شده است.

به گزارش اردستان سلام، سید محمدهادی احمدی‌طباء بعد از ظهر امروز در جلسه شورای زکات اظهار داشت: روز قدس همه اقشار مردم به نحو احسن در این برنامه جهان اسلام و بین‌الملل شرکت خواهند کرد و امسال با نام رمز طوفان الاقصی انجام می‌شود و سپس هفته بعد عید سعید فطر را در پیش خواهیم داشت.

وی افزود: طبق ابلاغیه سال گذشته هر مجموعه‌ای که زکات فطره بخواهد جمع‌آوری کند باید به کمیته امداد مراجعه و مجوزی دریافت کند که امسال هم به همین منوال خواهد بود و برنامه‌ریزی‌ها باید انجام شود و طبق مستندات سال قبل بهتر از سال‌های گذشته عمل شد و مجموعه این شهرستان همکاری خوبی داشته‌اند.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: امسال هم در عید فطر باید یک هماهنگی باشد تا زکات فطریه به طور منظم جمع‌آوری و مصرف آن هم درست مصرف شود و هر ارگانی خواست کمکی جمع‌آوری کند حتما از ستاد زکات شهرستان اردستان مجوز دریافت کند تا شاهد بی‌نظمی در جمع‌آوری زکات فطره نباشیم.

وی ابراز داشت: در سال گذشته کمیته امداد اردستان در تمام مناسبت‌ها رتبه اول تا پنجم را داشته و درآمدهای خوبی داشته‌اند و خدمات خوبی به مددجویان خود ارائه داده‌اند و در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شده است که بیش از ۴۰۰ میلیون تومان آن زکات واجب بوده و زکات فطره که کمیته امداد جمع‌آوری کرده بود نزدیک به ۳۷ میلیون تومان بوده است و کل این شهرستان همچون بهزیستی و خیریه‌ها نزدیک به ۲۶۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده بود.

احمدی طباء بیان کرد: طبق دستورالعمل، خیریه‌ها و مراکزی که در فضای مجازی بدون مجوز اقدام به جمع‌آوری زکات کنند می‌توان با هماهنگی حوزه قضائیه شهرستان اردستان نسبت به جلوگیری از آن اقدام کرد و هماهنگی‌ها باید انجام شود.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.