تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1

مسئولان اردستان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ + فیلم

  • کد خبر : 10742
  • 05 آوریل 2024 - 19:05
مسئولان اردستان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ + فیلم

مسئولان شهرستان اردستان همراه با مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و جمعی از آنان با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو کردند.

به گزارش اردستان سلام، همزمان با راهپیمایی روز قدس جمعی از مسئولان شهرستان اردستان نیز در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردند و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند و خبرنگار تسنیم نیز با برخی از آنان گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام حسن دهشیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، اظهار داشت: از ۴۵ سال پیش تاکنون با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس شاهد دستاوردهای مختلفی بودیم که آگاهی مردم نسبت به مبارزه با اسرائیل خبیث از جمله این دستاوردها است.

امام جمعه اردستان ابراز داشت: عزم مردم برای مبارزه با اسرائیل جزم شده است و امیداوریم با این اراده مصمم زمینه نابودی اسرائیل پیش از آن وقتی که مقام معظم رهبری بشارت داده بود، محقق شود و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گواه بر این مطلب است.

سید محمد احمدی طباء نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، ضمن اشاره به شعار روز جهانی قدس امسال اظهار داشت: همه مردم با حضور خود در این روز پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین به خصوص مردم مظلوم غزه اعلام کردند و به مقام معظم رهبری اعلام کنیم به عنوان سرباز شما گوش به فرمان هستیم.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه مردم اردستان در روز قدس حضور پرشوری داشتند، ابراز داشت: امیدواریم زمینه نابودی این رژیم جعلی فراهم شود و یقینا پیروزی نهایی به فضل الهی و بر اساس وعده خداوند با مردم فلسطین است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.