تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1
رئیس هیات کشتی شهرستان اردستان:

کسب ۱۳ مقام استانی و منطقه ای توسط کشتی گیران اردستان

  • کد خبر : 10751
  • 08 آوریل 2024 - 10:02
کسب ۱۳ مقام استانی و منطقه ای توسط کشتی گیران اردستان

رئیس هیات کشتی شهرستان اردستان گفت: در سال گذشته کشتی گیران جوان و نوجوان شهرستان توانستند ۱۳ مقام استانی و منطقه را کسب کنند.

به گزارش اردستان سلام، محمود رهنما روز یک شنبه در نشست خبری افزود: در سال ۱۴۰۲ یازده مورد اعزام کشتی گیران رده های مختلف سنی به مسابقات استانی و منطقه ای را داشتیم که در مجموع ۱۳ مقام بدست آمد.
وی تصریح کرد: در همین مدت ۱۸ مقام پهلوانک نیز کسب شده ، ۲۴ مورد انواع فعالیت های فرهنگی شامل؛ حضور در نماز جمعه، برگزاری اعیاد، سوگواره ها، شرکت در راهپیمایی، اجرای ضیافت افطاری برای ورزشکاران، غبار روبی گلزار شهدا، شرکت در برنامه درختکاری و تقدیر از کشتی گیران نیز صورت گرفته است.
رئیس هیات کشتی اردستان خاطرنشان کرد: برگزاری ۵ مورد کارگاه آموزشی بهداشتی،تغذیه، علم تمرین، اعتقادی، واستفاده ۴۲ روزه از مربیان ملی درقالب ۴ تیم برای بالابردن سطح علمی و آموزشی کشتی گیران و مربیان شهرستان از جمله اقدام های انجام شده می باشد.
رهنما اظهار کرد: برگزاری ۳۰ نشست اعتقادی با اعضای کمیته داخلی ودیگر کمیته ها، ۷ مورد برنامه کوهنوردی، ۷ مورد تمرین مشترک با حضور ۵۰ کشتی گیر از باشگاه های کاشان، اصفهان و دیگر شهرها از دیگر فعالیت های هیات کشتی اردستان در سال ۱۴۰۲ بوده است.
وی در ادامه به موضوع تجهیز و نوسازی امکانات و تجهیزات اداری و ورزشی اشاره و گفت: در سال گذشته از محل اعتبارات هیات کشتی و کمک فرد نیکوکار (دکتر شهرابی) بالغ بر هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تجهیزات خریداری شده، همچنین یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بحث عمران خانه کشتی هزینه شده است.
رئیس هیات کشتی اردستان تعداد کشتی گیران فعال شهرستان را بیش از ۷۰ نفر اعلام و افزود: برنامه هیات کشتی بیشتر کار برای آموزش و تربیت کشتی گیران نونهال و امید است.
رهنمادر خصوص چالش ها و‌مشکلات هیات کشتی اردستان گفت:نبود مربی و داور بیشترین ضربه را به کشتی شهرستان وارد کرده، کمبود اسپانسر نیز از دیگر چالش های پیش روی هیات کشتی شهرستان است.
وی در پایان از خانواده ها درخواست کرد: فرزندان خودرا برای حضور در این رشته ورزشی با ارزش تشویق و ترغیب کنند، همچنین مسوولان و علاقه مندان به ورزش شهرستان یاری رسان این هیات باشند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.