تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
1
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان:

جلسه الحاق به محدوده نهضت ملی مسکن و تغییر کاربری شهرستان اردستان انجام شد

  • کد خبر : 10756
  • 09 آوریل 2024 - 23:49
جلسه الحاق به محدوده نهضت ملی مسکن و تغییر کاربری شهرستان اردستان انجام شد

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان گفت: جلسه گروه کارشناسی فنی طرحهای هادی و کمیسیون تغییر کاربری و اصلاح محدوده اراضی روستایی شهرستان اردستان بخش مرکزی و زواره و مهاباد برگزار گردید.

به گزارش اردستان سلام، در این جلسه که با حضور مهندس رئوف – کارشناس مسئول امور فنی و مطالعات عمرانی بنیاد مسکن استان ، مدیر و کارشناسان فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ، بخشداران بخش‌های مرکزی و زواره ، دهیاران ، مدیران ، کارشناس و کارشناسان فنی و نظارت و ارزیابی استان، مشاورین و دیگر اعضا تشکیل گردید ، تغییرکاربری و الحاق اراضی روستاهای تابعه مورد درخواست از روستاهای بخش مرکزی و زواره و مهاباد مورد بررسی و تبادل نظر قرارگرفت.

مهندس نریمانی-سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان در حاشیه این جلسه اظهار داشت: پیرو جلسات شورای مسکن و پیگیریهای فرماندار محترم شهرستان، خوشبختانه با الحاق ۱۱۸ هکتار اراضی ملی در ۱۷ روستای شهرستان که در جلسه کمیته فنی طرح های هادی روستایی استان برگزار گردید، با الحاق اراضی فوق در قالب طرح نهضت ملی مسکن موافقت گردید.

نریمانی افزود:امید است در جلسات آینده نیز پس از تصویب در کمیسیون مربوطه، شاهد تفکیک و واگذاری اراضی به نیازمندان مسکن در‌شهرستان بر اساس ضوابط طرحهای نهضت ملی مسکن باشیم.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.