تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
1
امام جمعه اردستان:

امام جمعه اردستان: مسئولان به فکر جوانان باشند

  • کد خبر : 10759
  • 10 آوریل 2024 - 10:18
امام جمعه اردستان: مسئولان به فکر جوانان باشند

امام جمعه اردستان گفت: مسئولان به فکر جوانان باشید و نگذارید طلاقها از ازدواجها پیشی بگیرد و در همه امورها و زیرساختها موضوعات پیگیری شود.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی اردستان ضمن تبریک عید فطر و اینکه اثرات تقوی باید در زندگی خود را نشان دهد، اظهار داشت: مردم اردستان در روز ۲۲بهمن خوب به میدان آمدند و پشتوانه آن هم در روز قدس اتحاد خود را نشان دادند.

وی افزود: مصلی اردستان در طول سالیان دراز مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته که نیاز به پیگیری دارد و اما صحنه انتخابات تمام شد و کسی که بیشترین رای را آورد برنده شد و از افرادی که به فکر اردستان هستند موضوع انتخابات را تمام کنید چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی و از مسئولان استانی می‌خواهیم برای شهرستان‌ها مدیرانی بگمارید که دارای دانش و تجربه باشند تا کارها به خوبی پیش برود.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه اردستان در سطح کشور بیش از یک‌هزار نیروی فرهیخته دارد، گفت: چرا نیروهای ارزشی خود را در موارد شهرستانی استفاده نمی‌کنید و نیروهای فرهیخته که بیرون از شهرستان اردستان هستند دین خود را به شهرستان ادا کنند و دیگر اینکه پشتوانه اخلاق دینی عقاید دینی است که نباید از مراسم‌ها غافل شد و چراغ معنویت را در این شهرستان روشن نگه دارید.

دهشیری ابراز داشت: مسئولان به فکر جوانان باشید و نگذارید طلاق‌ها از ازدواجها پیشی بگیرد و در همه امورها و زیرساخت‌ها موضوعات پیگیری شود و نگذارید جوانان در دام شیادان بیفتند و ورزش می‌تواند آن‌ها را در این زمینه بیمه کند.

وی تصریح کرد:  نیروهای امنیتی که شبانه‌روز در خدمت جامعه هستند با مفاسد اقتصادی مبارزه کنند و مسئولان در میان مردم و کنار مردم باشند و مطالبات مردم را بشنود و برای رفع مشکلات تلاش کنند و فرهنگ عمومی باید در جامعه اجرایی شود و موضوع حجاب باید در جامعه رعایت شود و کسانی که تفرقه‌اندازی می‌کنند باید جوابگوی مردم باشند.
امام جمعه اردستان گفت: شهرستان اردستان را خوب معرفی کنید و بدانید حرف‌های خوب و بد شما در فضای مجازی سریع پخش می‌شود پس این شهرستان را برای حضور سرمایه‌گذار آماده کنید و از سیاه‌نمایی بپرهیزید و زیبایی‌های شهرستان و ابنیه‌ها را چرا معرفی نمی‌کنید.

دهشیری با بیان اینکه سباه نمایی ممنوع است، گفت: برای رونق چرخ شهرستان اردستان تلاش کنید و واقعیت‌ها را برای مردم بگویید و همیشه بر روی ضعف‌ها تاکید نکنید و از نماینده منتخب می‌خواهیم با تشکیل کمیته‌های مختلف در پیشبرد شهرستان اردستان تلاش کند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.