تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
1
فرماندار شهرستان اردستان:

۶۰۰ پلاک طرح نهضت ملی اردستان تحویل متقاضیان می‌شود

  • کد خبر : 10762
  • 10 آوریل 2024 - 15:06
۶۰۰ پلاک طرح نهضت ملی اردستان تحویل متقاضیان می‌شود

فرماندار شهرستان اردستان گفت: ۶۰۰پلاک طرح نهضت ملی اردستان در نیمه دوم سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش اردستان سلام، سید محمدهادی احمدی طباء صبح امروز در مصلی اردستان اظهار داشت: سالی که گذشت سال بسیار خوبی بود به جهت امور فرهنگی و اجتماعی و مخصوصا در حوزه‌های اقتصادی و مسکن که همراه با تلخی‌ها و شیرینی‌ها بود و شیرینی‌های بسیار زیادی داشت که در این سال یک ورزشگاه را بعد از ۱۵ سال که نیمه تمام بود در یکی از روستاهای شهرستان اردستان به بهره‌برداری رسید و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی افزود: بعد از هشت سال هتل سایبان کویر اردستان که یکی از طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این شهرستان بود و این پروژه نیمه‌تمام مانده بود و همگرایی و هم‌افزایی بین مسئولان شهرستان اردستان نبود که مجوز فعالیت برای این مجموعه صادر کنند که باید از شهردار، دادستان، میراث فرهنگی با محوریت فرمانداری شهرستان تشکر کرد که مجوز اقامتگاه و هتل سایبان کویر را صادر کرد.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: خانه تاریخی حکیم اردستان پس از پنج سال موضوع مرمت آن با مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد و در کمتر از ۵۰ روز آینده فاز اول این خانه افتتاح می‌شود و به عنوان بازارچه صنایع دستی و همچنین کارگاه‌هایی در حوزه صنایع دستی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی ابراز داشت: پس از شش سال یکی از پروژه‌ها و طرح‌های گردشگری شهرستان اردستان در بخش مهاباد که می‌توانست تغییر اساسی در حوزه اشتغال و حوزه پیشرفت توسعه شهرستان اردستان داشته باشد و متوقف شده بود، راه‌اندازی شد و با همکاری بخش خصوصی انجام می‌شود و در سال گذشته مجوزها صادر و زمین آن هم در آخرین روزهای سال گذشته تحویل سرمایه‌گذار شد.

احمدی طباء بیان کرد: با برنامه‌ریزی که در مجموعه حاکمیت انجام شده هیچگونه پروژه جدید کلنگ‌زنی نمی‌شود و پروژه‌های نیمه تمام پیگیری خواهد شد تا مردم از آن بهره‌مند شوند و یکی از تلخی‌های سال گذشته هم فوت سه همشهری ما در سیل روستای نهوج بود.

فرماندار شهرستان اردستان تصریح کرد: در حوزه اقتصاد و اشتغال ما در دوسال گذشته با رشد ۱۰ درصدی مواجه بودیم در حوزه بیمه کارگران کارخانجات و با رشد ۲۳ درصدی در حوزه حرف و مشاغل آزاد و تسهیلات اشتغالی که به ادارات و سازمان‌های حمایتی ابن شهرستان واگذار شد اشتغال خوبی را داشتیم.

احمدی طباء گفت: از دیگر اقداماتی که در سال گذشت آغاز و نتیجه آن را در سال جاری خواهیم دید اردستان را به عنوان یک کارگاه بزرگ ساخت مسکن خواهیم یافت که ۳۹ دهکتار زمین در سطح شهرستان اردستان الحاق شده و با مساعدت و همت شهردار و استاندار اصفهان به عنوان قائم مقام شورای شهر اردستان در شش ماهه دوم امسال تعداد ۶۰۰ پلاک‌های ساخت مسکن نهضت ملی را تحویل متقاضیان خواهیم داد.

وی تاکید کرد: پیگیر هستیم تا دو کارخانه بزرگ شهرستان اردستان طرح توسعه آن آغاز شود و یکی از طرح‌ها در سه ماهه اول افتتاح خواهد شد که این مجموعه‌ها بیش از ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد داشت و در اردیبهشت سال جاری یکی از بزرگترین معادن طلای کشور را در شهرستان اردستان افتتاح خواهیم کرد در حالی که بیش از ۲۰ سال پیش شروع و متوقف مانده بود و جهش مشارکت ان‌شاالله با حضور مردم خواهد بود.

احمدی طباء افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه مردم باید در حوزه تولید و اشتغال مشارکت خواهند داشت و کارگروهی به همین نام در فرمانداری شروع بکار خواهد کرد و مردم می‌توانند برنامه‌های خود را به این کارگروه تحویل دهند.

وی گفت: مردم اردستان در سال گذشته و انتخابات حماسه آفریدید و چهار مولفه رهبر انقلاب اسلامی را به خوبی اجرایی کردند که به جهت مشارکت حداکثری و ۸۴ درصدی که رتبه دوم در استان اصفهان بوده تشکر می‌کنم.

فرماندار اردستان تاکید کرد: مصلی اردستان هم اعتبار ملی می‌خواهد و زمانی که باید  اینکار انجام می‌شده صورت نگرفته است و امروز هم چند طرح و ایده وجود دارد که بتوانیم اعتباری  را از اعتبارات ملی دریافت کنیم و از اعتبارات این شهرستان نمی‌توانیم بگذاریم در حالی که دست نماینده در این موضوعات باز است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.