تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
1
امام جمعه اردستان:

اسرائیل پاسخ محکمی دریافت می‌کند

  • کد خبر : 10768
  • 12 آوریل 2024 - 15:20
اسرائیل پاسخ محکمی دریافت می‌کند

امام جمعه اردستان با اشاره ه سخنان رهبر انقلاب اسلامی گفت: اسرائیل اشتباه بزرگی کرد که این به منزله این است که نتیجه کار خود را خواهد دید و پاسخ سختی در انتطار آن‌ها خواهد بود.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه‌السلام اردستان ضمن تشکر از حضور مردم بابت حضور در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی ملاقات‌های مختلفی را در هفته گذشته داشتند که یکی از آن‌ها دانشجویان بودند.

‌دهشیری گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید کردند که نگاه ما نباید به بیرون باشد و تشکل‌ها نقش‌های بیشتری را در دانشگاه‌ها دارند و همچنین محکوم کردن حمله اسرائیلی‌ها به کنسولگری ایران در سوریه را یادآور شدند و اعلام کردند آن‌ها اشتباه بزرگی کردند که این به منزله این است که نتیجه کار خود را خواهند دید و پاسخ سختی در انتطار آن‌ها خواهد بود.

وی افزود: روز ارتش و نیروی زمینی را گرامی می‌داریم؛ ارتشی که حضرت امام گفت باید بماند و نقش آفرینی کند این در حالی بود که عده ای صحبت از انحلال ارتش می‌دادند و سردارهای زیادی همچون صیاد شیرازی و شهید لشکری از دل ارتش بیرون آمدند و آزادگانی که سال‌ها در اسارت دشمن بودند و اینها ارزش است که باید از همه نیروهای مسلح تشکر کرد.

امام جمعه اردستان گفت: سالروز تخریب قبور شهدای در بقیع را گرامی می‌داریم؛ با این اقدام که توسط صهیونیستی و عوامل داخلی بهائی انجام دادند مسلمانان و تمامی آزادی‌خواهان شاهد فروپاشی نظام توخالی صهیونیستی خواهند بود.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.