تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
0
امام جمعه اردستان:

هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق از هم گسست

  • کد خبر : 10793
  • 19 آوریل 2024 - 20:15
هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق از هم گسست

امام جمعه اردستان با بیان اینکه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق شکسته شد گفت: اسرائیل حالا بهتر می‌داند که اگر کوچک‌ترین خطایی کند پاسخ کشور ایران سخت خواهد بود.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه نیروی‌های مسلح کشور پرقدرت هستند و در عرصه بین‌الملل دشمنان ما از سپاه حساب می‌برند.

وی افزود: سپاه پاسدارن بعد از ۴۵ سال آن مقدار قدرتمند شده است که دشمنان کشور از حرکت‌های سپاه و شعارهای این نیرو وحشت می‌کنند و تنبیه اسرائیل توسط سپاه پاسداران کاری بود کارستان که برای اولین بار در تاریخ شکل‌گیری صهیونیست‌ها اتفاق می‌افتاد و این سیلی بخش کوچکی از توان نظامی ایران اسلامی بود که به جهانیان نمایش داده شد.

امام جمعه اردستان گفت: هدف‌های عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران با کمک دیگر نیروهای مسلح ایران و همراهی دیپلماسی به اسرائیل تنها پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی بود و در دیگر نقاط اسرائیل هیچ اقدامی صورت نگرفت.

حجت‌الاسلام دهشیری با بیان اینکه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق شکسته شد و مسئولان کشور اعلام کردند که عملیات ما تمام شده است، تاکید کرد: اسرائیل حالا بهتر می‌داند که اگر کوچک‌ترین خطایی کند پاسخ کشور ایران سخت خواهد بود.

وی با اشاره به سالروز شهادت ورزشکار شهید ابراهیم هادی، تصریح کرد: ورزشکاران کشور باید اینگونه افراد و قهرمانان ملی را الگوی خود قرار دهند نه برخی از سلبریتی‌هایی که تا یک مقدار شهرت پیدا کردند به کشورهای بیگانه مهاجرت می‌کنند و میدان‌های ورزشی و ورزشگاه‌های ما باید سجده‌گاه و محل نیایش ورزشکاران باشد.

امام جمعه اردستان با گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست خفت بار حمله نظامی آمریکا در طبس بیان کرد: این حادثه تاریخی برای شیطان بزرگ عبرت آموز و یادآور شکست راهبردی چهار دهه اخیر اردوگاه دشمنان خبیث و ماجراجو علیه ایران اسلامی بود.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.