تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان اردستان:

پرداخت ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات به اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اردستان

  • کد خبر : 10807
  • 23 آوریل 2024 - 22:26
پرداخت ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات به اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اردستان

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان اردستان گفت: جمعاً ۱۴۵ نفر ومبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصد به اعضای کانون پرداخت شده است.

محمد رضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار اردستان سلام اظهار داشت: کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اردستان در سال گذشته نسبت به پرداخت تسهیلات ۴ درصد افراد زیر ۷۸ سال ۱۳۵ نفر و تسهیلات چهار درصد تعداد بالای ۷۸ سال ۱۰ نفر که جمعاً ۱۴۵ نفر می شود را مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصد پرداخت کرده است.
وی افزود: افراد اضافه شده به بیمه تکمیلی تا پایان سال ۱۴۰۱تعداد ۲۸۳۳نفر بودند که در پایان سال ۴۰۲ با اضافه شدن۱۸۷ نفر تعداد آمار به ۳۰۲۰ نفر رسیده است و اسناد دریافتی در سال گذشته ۳ هزار و ۳۳۴نفر بستری و سرپایی بوده است.
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان اردستان گفت: مبلغ پرداخت شده بابت غرامت بیمه عمر از ابتدای سال ۴۰۱ تا ۳۰ آبان ۴۰۲ مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان بوده است و ضمناً به استحضار می‌رساند تعداد هفت خانوار به تعداد ۱۴ نفر به مشهد رایگان اعزام شدند و صدور بیمه نامه شخص ثالث هم ۳۳ فقره بوده است.
نجفی بیان کرد: در پایان از زحمات و همکاری خوب بازنشستگان و مستمری بگیران و ریاست و پرسنل تامین اجتمایی شهرستان اردستان با این کانون قدردانی میگردد.
انتهای پیام/
زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.