تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
0

انتقاد امام جمعه اردستان از عدم تکمیل زورخانه

  • کد خبر : 10810
  • 26 آوریل 2024 - 18:45
انتقاد امام جمعه اردستان از عدم تکمیل زورخانه

امام جمعه اردستان گفت: در طول سالها حدود ۱۵ سال کلنک زورخانه اردستان به زمین زده شده و تکمیل نشده و حدود چهار دوره نمایندگی مجلس را پشت سر گذاشته و حدود هفت فرماندار آماده اند و رفته اند.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان با اشاره به یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر و دوازدهم اردیبهشت روز معلم اظهار داشت: برای هر دو هفته‌ای را قرار داده‌اند که هر دو را گرامی داشته و تبریک عرض می کنیم و برای هر دو قشر عظیم و زحمت‌کش در کشور آرزوی توفیق بیشتر داریم.

حجت‌الاسلام دهشیری گفت: قشر کارگر و معلم یک وجه مشترک دارد و آن کار و تلاش است و اگر این دو نباشند جامعه بشری هیچ رشدی ندارد و همه مرهون زحمات و خدمات این دو قشر هستیم و اینها ستون اصلی جامعه هستند و در فرهنگ دینی ما به این دو قشر خیلی توجه شده است و آن را جهاد تلقی کرده اند.

وی افزود: تمام تلاش‌هایی که برای رفع مشکلات این دو قشر و بهتر شدن وضعیت معیشت آن‌ها انجام شده را ارج می‌نهیم و از مسئولان تقاضا می‌کنیم همانطور که رهبر انقلاب اسلامی در ملاقات کارگران عنوان کرد این وظیفه مسئولان است که امنیت شغلی را برای کارگران تامین کنند و همچنین امنیت شغلی معلمان را تا با تشویق‌هایی که دریافت می‌کنند بتوانند در کارشان موفق باشند.

امام جمعه اردستان با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: این روز را به عنوان ارج نهادن به یک ورزشکار ارزشی بنام شهید هادی نامگذاری کرده‌اند؛ ورزش اگر با ارزش توام بشود معجزه می‌کند و ورزش در کل سازندگی دارد واگر حاشیه بعضی از ورزش‌ها نمی‌بود همه ورزش‌ها مفید بود و ورزش پهلوانی سابقه دیرینه‌ای در کشور ما دارد و قابل توسعه است و ورزش انسان‌های با مرام است و در منقبت حضرت علی علیه‌السلام نام برده می‌شود.

وی ابراز داشت: در منطقه اردستان این ورزش با توجه به کمبود امکانات اما جای خود را باز کرده و موجب جذب نوجوانان و جوانان به این ورزش محبوب شده است اما در طول سال‌ها حدود ۱۵ سال کلنگ زورخانه اردستان به زمین زده شده و تکمیل نشده و حدود چهار دوره نمایندگی مجلس را پشت سر گذاشته و حدود هفت فرماندار آماده‌اند و رفته‌اند و هستند و یک زورخانه کامل نشده و به تازگی یک خیر از اصفهان قرار شده آن را تکمیل کند و حدود ۲۰ درصد دیگر کار دارد و برای منطقه فرهنگ دوست و ورزش دوست زشت است که اینگونه به آن نگاه بشود و یک پروژه به طول بکشد.

حجت‌الاسلام دهشیری ضمن تبریک هفته سلامت بیان کرد: خبرها و کارهای ارزشمندی در این حوزه انجام شده است و برای مشخص شدن بعضی از بیماری‌های مخفی پایش‌هایی انجام شده است که مردم در این امر مشارکت کرده‌اند که همه باید با تشکیل پرونده سلامت نسبت به تزریق سلامتی به جامعه کوشا باشند.

امام جمعه اردستان با اشاره به روز خلیج فارس گفت: بعضی‌ها که تاریخ نمی‌دانند و نخوانده‌اند اسم این خلیج را خلیج عربی خوانده‌اند که با تذکر ایرانی‌ها این موضوع برگشت اما هنوز بعضی‌ها این اسم را خلیج عربی می‌خوانند اما ما افتخار می‌کنیم که به نام خلیج فارس است و آینده قرار است نقش آفرینی در کل جهان از سوی مردم فارس انجام بگیرد.

وی افزود: طرح نور در کشور توسط فراجا در حال انجام است که دعوت به نور و نجات، پاکی، حجاب و عفاف می‌کند آن هم با برخورد خوش و مناسب حتی با کسانی که لجاجت می کنند و این طرح در حال اجرا بوده و مورد حمایت رهبر انقلاب و سران قوا و مردم خانواده دوست و خانم ها قرار گرفته و حمایت می‌شود و امید است به سرانجام برسد و حجاب یک امر قانونی است و کسانی که می خواهند متندین هم نباشند باید به قانون احترام بگذارند و بیش از ۲۰ نهاد باید کمک کنند تا این طرح برای سلامت جامعه اجرایی شود.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.