تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
0
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

روز دختر مرکز ثقل برنامه های تجمعی دهه کرامت است

  • کد خبر : 10817
  • 28 آوریل 2024 - 18:03
روز دختر مرکز ثقل برنامه های تجمعی دهه کرامت است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: وظایف ستاد دهه اجرایی کرامت محوریت قرار دادن میلاد حضرت معصومه سلام الله و همچنین روز دختر به عنوان نماد و مرکز ثقل برنامه‌های تجمعی است.

به گزارش اردستان سلام، رضوان امامدادی ظهر امروزدر جلسه برنامه ریزی ستاد دهه کرامت اظهار داشت: هدف از تشکیل ستاد دهه کرامت، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان اعم از مدارس و همچنین مساجد هیئت‌های مذهبی، مراکز فرهنگی هنری و کلیه اماکن مربوط به فعالیت‌های فرهنگی هست.
وی افزود: این جلسه به منظور برنامه‌ریزی منسجم و مصوب کردن پیشنهادات اعضای محترم تشکیل شده است .ایشان ضمن برشمردن ضوابط و سیاست ها و وظایف ستاد دهه اجرایی کرامت گفت:محوریت قرار دادن میلاد حضرت معصومه سلام الله و همچنین روز دختر به عنوان نماد و مرکز ثقل برنامه‌های تجمعی از اهداف مهم این برنامه ها است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: شناسایی توانمندی‌های بالقوه و بالفعل دستگاه‌ها با تاکید بر مشارکت جدی مردم و هماهنگی و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از آن و همچنین تصویب طرح‌های خاص مرتبط با موضوع جشن‌های دهه کرامت و برنامه‌های روز دختر، از اولویت های این برنامه هاست .
وی افزود :حمایت از برگزاری کنگره‌ها و جشنواره‌ها و یادمان‌ها و فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و مساعدت و همراهی و حمایت از هیئت‌های مذهبی، مساجد، اصناف، انجمن‌ها، کانون‌ها، بنیادها و تشکل‌ها از دیگر اهداف این ستاد است است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.