تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
0
رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان:

قدرت نمایی در فضای مجازی جرم است

  • کد خبر : 10820
  • 29 آوریل 2024 - 22:14
قدرت نمایی در فضای مجازی جرم است

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: هرگونه قدرت ‌نمايي و انتشار تصاوير رعب ‌آور با سلاح در فضاي مجازي جرم است.

به گزارش اردستان سلام، سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در این خصوص بیان داشت : یکی از مهم‌ترین وظایف و مأموریت‌های پلیس فتا، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان است که در این راستا کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، گردانندگان صفحات مجازی را که اقدام به انتشار تصاویر و نگهداری سلاح‌های گرم ،سرد و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی می‌کنند، شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی خواهند داد.
وی افزود: خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی جرم بوده و پلیس فتا با رصد و پایش مستمر این فضا با اعمال غیرقانونی و هنجارشکنی‌ها در این فضا، با قاطعیت و برابر قانون رفتار خواهد کرد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: امنیت و آسایش شهروندان مهم‌ترین اولویت همه همکاران ما در مجموعه فراجا است و از کاربران می‌خواهیم به قوانین و هنجارهای پذیرفته ‌شده و مقبول جامعه پایبند باشند.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: هرگونه قدرت‌نمایی و انتشار تصاویر رعب‌آور با سلاح جرم است و هم‌وطنان عزیز در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش و یا قدرت نمایی با سلاح سرد یا گرم می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

 

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.