تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان

  • کد خبر : 10853
  • 08 می 2024 - 9:23
ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به این که کماکان آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی مواجه است، گفت: روزانه ۲.۵ کلاس درس در اصفهان کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود.

به گزارش اردستان سلام، محمدرضا ابراهیمی بعد از ظهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در آستانه تابستان و اوقات فراغت تابستانه قرار داریم و تلاش ما این است که از این اوقات فراغت به نحو احسن استفاده شود و در این راستا فرهنگ انقلابی و اسلامی، اعتقادی و فرهنگ ایثار و شهادت را باید تقویت کنیم و در کنار آن مسائل علمی نیاز و ضروری است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد که جوان و نوجوان ما را از ماهیت دینی و ملی تهی کند، افزود: به لطف خدا دولت سیزدهم در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در تامین حوزه نیروی انسانی انجام داده است و نزدیک به ۲۰۰ هزار نیروی انسانی در قالب ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان در دو سال گذشته در کل کشور پذیرش شده است و سهم قابل ملاحظه‌ای هم برای استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: یکی از استان‌های پرچالش در کمبود نیروی انسانی استان اصفهان بود، اما توانسته‌ایم بالاترین جذب آموزگار را در کل کشور داشته باشیم و در حال انجام است که بخشی از آن انجام شده و بخشی دیگر در حال انجام است.

ابراهیمی با تاکید بر این موضوع که ذخیره خوبی را برای نیروی انسانی سال آینده خواهیم داشت، افزود: اما این به معنی رفع مشکلات نیروی انسانی نیست و کماکان آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی مواجه است، اما میزان آن خیلی کم شده است و در سال‌های آینده این رویه خیلی بهتر خواهد شد، چرا که ورودی دانشگاه‌های فرهنگیان تا دو سال آینده به ما اضافه خواهند شد.

وی تصریح کرد: به لطف خدا شهرستان اردستان و شهر زواره مشکل نیروی انسانی به لحاظ کمی ندارد و ما در استخدام‌های قبلی این نقیصه را جبران کرده‌ایم و رشد این منطقه در قبولی دانشگاه‌ها در سال‌های گذشته سیر صعودی داشته است و انشالله شاهد خواهیم بود تا در سال‌های آینده رشد بهتری را از این منطقه ببینیم.

ابراهیمی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم حضور خیرین مدرسه‌ساز در استان اصفهان تقویت شده و خیرین نقش خوبی داشته‌اند و ما در استان اصفهان به لطف خدا روزی دو و نیم کلاس درس یا افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که نیمی آن توسط دولت خدمتگزار و نیمی توسط خیرین مدرسه‌ساز انجام می‌شود که در این منطقه هم خیرین به لطف خدا فعال هستند و کیفی‌سازی مدارس باید در دستور کار ما باشد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.