تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3
امام جمعه اردستان:

شیوه امام رضا خدمتگزاری و خدمت رسانی است

  • کد خبر : 10918
  • 20 می 2024 - 19:10
شیوه امام رضا خدمتگزاری و خدمت رسانی است

امام جمعه اردستان ضمن اشاره به این موضوع که شیوه امام رضا خدمتگزاری و خدمت رسانی است افزود: مریدان امام هشتم و شیعیان باید به شکلی حرکت کنند که اگر کمکی انجام دادن هیچ منتی نداشته باشند و کمک‌های خود را انجام دهند.

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر امروز در مراسم توزیع هشت سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان اردستان ضمن عرض تبریک ولادت امام رضا علیه‌السلام، اظهار داشت: حادثه شهادت ریاست جمهوری و همراهان ذائقه افراد را تلخ کرد که این مصیبت وارده را به ملت عزیز ایران تسلیت عرض می‌کنیم، شهید رئیسی هشتمین رئیس جمهور بود و در روز ولادت هشتمین امام هم به شهادت رسید و همراه با یارانشان آسمانی شدند.

وی افزود: خداوند به کسانی که در مسیر امام رضا(ع) حرکت می‌کنند از جمله برادرانی که در کمیته امداد فعالیت دارند توفیق دهد هر چند که این عزیزان منتی را بر سر مددجویان نخواهند داشت و وظیفه خود می‌دانند که خدمات را عرضه کنند و مددجویان هم در پناه امام هشتم زندگی خود را آغاز خواهند کرد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه شیوه امام رضا(ع) خدمتگزاری و خدمت‌رسانی است آن هم با احترام و کرامت و سپس با بیان داستانی از حضرت رضا علیه‌السلام در خصوص احترام به افراد نیازمند، افزود: مریدان امام هشتم و شیعیان باید به شکلی حرکت کنند که اگر کمکی انجام دادن هیچ منتی نداشته باشند و کمک‌های خود را انجام دهند.

وی ابراز داشت: امیدواریم که خیرین هم از این نوع کارها را دنبال کنند و کار خیلی خوبی است، چرا وقتی خیرین کمک کنند کمیته استان هم مبلغی را چند برابر به آن افزوده و نسبت به تهیه جهیزیه برای نوع عروسان اقدام می‌کند و طبق آیاتی از قرآن مجید که گفته است از مالی که خدا به شما می‌دهد به فقرا بدهید و وقتی بخشش کردید خداوند بیشتر از آن را به شما خواهد داد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.