به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، گزارش عملکرد آموزش و پرورش شهرستان اردستان از زمان تصدی سرپرست جدید (احمدعلی بنی آدمی مهابادی)
🟢توسعه عدالت آموزشی
🔷با تصدی شدن کلیه پست های اداری مدیریت من جمله پست معاونت آموزشی و کارشناس ارزیابی که سال ها بلاتصدی بود.
🔷انتخاب مدیران مدارس بر اساس شایستگی و بدون هرگونه سیاسی کاری
🔷استفاده از نیروها از هردو جناح و تحقق شعار رییس جمهور محترم مبنی بر وفاق و اتحاد
🔷ساماندهی معلمان
🔶کلاس بدون معلم ،مدرسه بدون مدیر و معلم یار نداشتیم.
🔶توزیع عادلانه دبیران و آموزگاران در مدارس شهرستان تا جایی که دورترین روستاهای شهرستان از وجود نیروهای جوان و دانشگاه فرهنگیان بهره بردند.
🔶چینش درصد بالایی از دبیران مدارس با نظر مدیران محترم در مدارس متوسطه اول و دوم
🔶انتخاب معاونین مدارس توسط شخص مدیر مدرسه
🔶برگزاری کارگاهها و جلسات توانمند سازی مدیران و معلمان
🔶برگزاری جلسات توانمند سازی مربیان پرورشی ،مشاوران
🔶برگزاری جلسات توانمند سازی معلم یاران و تجلیل از این عزیزان
🔶برگزاری جلسات کیفیت بخشی آموزشی در ۴ مقطع(ابتدایی ،متوسطه اول ،متوسطه دوم،فنی حرفه ای و کاردانش ) و استفاده از ظرفیت همکاران
🔶اجرای طرح به سوی پیشرفت جهت استفاده دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
🔶اجرای طرح واقفین علمی و خیرین آموزشی ،استفاده از دبیران مجرب جهت دروس پایه متوسطه دوم
🔶اجرای طرح همراه معلم کنار دانش آموز در بازدید از مدارس
🔶بازدید از کلیه مدارس شهرستان در زمان تصدی
🔶اجرای طرح قاضی مدرسه و به جهت افزایش آگاهی حقوقی و قضایی
🔶برگزاری دوره های ضمن خدمت و آموزشی جهت استفاده مدیران،معاونین ومعلمان
🔶تخصیص بودجه و امکانات به مدارس محروم روستایی همانند مدارس شهری
🔶کمک مالی به دانش آموزان و توزیع نوشت افزاروکیف وکفش بین دانش آموزان
🔶برگزاری کلاس های تقویتی در تابستان
حامی ،همایش دروس هدف در پایه دهم و یازدهم
🔶پیگیری و تهیه کتب کمک درسی و کنکور و توزیع بین مدارس متوسطه دوم
🔶شناخت و کمک به دانش آموزان با اختلالات یادگیری و رفتاری
🔶افزایش کلاس درس به جهت بهبود کیفیت آموزشی و فرصت های برابر یادگیری
🔹ابتدایی با توجه به حذف۶ کلاس درس و ۱۱۰کلاس در سال جدید، ۷کلاس اضافه
شد و ۱۱۷کلاس داریم.
🔹افزایش ۴ کلاس درس به متوسطه اول
🔹افزایش ۱کلاس درس به متوسطه دوم
🔹افزایش رشته به فنی و حرفه ای وکاردانش
🔶نگه داشت مدارس با دو دانش آموز در روستاها
🔶نگه داشت کلاس های درس با دو،سه دانش آموز
🔶توزیع متوازن رشته ها
۵۲نظری ،۴۸فنی و کاردانش
🔶اخذ مجوز ثبت نام دانش آموزان در رشته تجربی (افزایش تعداد)
🔶تجلیل از برترین های معدل کتبی دراستان ، مدارس. متوسطه دوم ارشاد ،دکتر فاطمی
🔶تجلیل از برترین های درسی دبیرستان دوره اول زینب بیگم در اول مهرماه
🔶تجلیل از برترین های جشنواره خوارزمی و مدیران و معاونین محترم مدارس
🔶کمک به همکاران جهت ورود و خروج از شهرستان در بازه زمانی نقل و انتقالات، تنها سالی که ورود نیرو از خروج نیروها بیشتر بوده است.
🔶پیگیری و جذب نیروهای بومی منطقه در آزمون استخدام ماده ۲۸که از ۲۲نفر استخدامی ۲۱نفر از شهرستان جذب شدند.
🔶اخذ مجوز افزایش ترازعوامل اجرایی مدارس نسبت به سال قبل
🔶برگزاری دوره حضوری «مبانی و اصول سنجش و ارزشیابی تحصیلی» ویژه مدیران و معاونین مدارس متوسطه
🔶برگزاری کارگاه “آشنایی با قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری
🔶برگزاری کارگاه هوش مصنوعی
🔶اجرای ۸۰درصدی طرح هم نوا در هنرستان ها
🗣توسعه عدالت در فضاهای آموزشی ،ورزشی ،تجهیزات، هوشمندسازی
🟢آماده سازی هنرستان سردار سلیمانی
🟢پیگیری دیوار کشی وآماده سازی دبستان سه کلاسه باقرآباد
🟢تامین اعتبار۱۰میلیاردی ساخت مدرسه شهید مالکی مهاباد با کمک قرارگاه محرومیت زدایی ارتش و نماینده محترم
🟢تامین اعتبار مدرسه ۶کلاسه شهرک امام حسن با مساعدت بانک سپه ( تفاهم نامه امضا شده)و نماینده محترم
🟢تامین اعتبار ساخت مدرسه در مهاباد با کمک خیر عزیز جناب آقای مهندس گلخنی و پیگیری فرماندارمحترم
🟢پیگیری ساخت مدرسه در اردستان با کمک بنیاد علوی با پیگیری نماینده محترم
🟢پیگیری و جذب خیر جهت ساخت مدرسه۶کلاسه در شهرک مدرس
🟢سالن ورزشی شهدای اقتدار پیشرفت تا ۹۰درصد فیزیکی
🟢چمن مصنوعی توحید
🟢کانون تنیس روی میز توحید
🟢کلاس درس تربیت بدنی در دبستان شریعتی و ابوریحان
🟢تعویض چمن مصنوعی هنرستان شهید مدنی
🟢تامین اعتبار چمن مصنوعی دبیرستان شهید کامرانی و دبستان والفجر
🔶نهضت آسفالت مدارس ۸۰۰۰متر و ۸۰۰۰متر هم در آینده نزدیک
🔶رنگ آمیزی و شاداب سازی ۸۰درصد از مدارس شهرستان با کمک اداره کل نوسازی و فرماندهی محترم سپاه و بسیج دانش آموزی
🔶هوشمندسازی ۱۰۰درصدی مدارس
با اجرای طرح هر مدرسه یک کلاس درس هوشمند با همکاری فرماندار محترم
◀️◀️◀️ادامه فعالیت ◀️◀️
🔶اخذ تجهیزات از اداره کل نوسازی جهت استفاده مدارس به ارزش ۴میلیارد وتوزیع بین مدارس
🔶اخذ تجهیزات هنرستان سردار سلیمانی
🔶اخذ تجهیزات دبستان خیرساز باقرآباد
🔶اخذ تجهیزات سالن ورزشی شهدای اقتدار
🔶اخذ کمک سرانه مدارس از طریق اداره کل و نماینده محترم
🔶جذب اعتبار ۲۰۰میلیون تومانی جهت شاداب سازی مدارس
🔶تامین اعتبار سرانه ورزشی جهت مدارس
🔶اخذ تجهیزات بهداشتی جهت راه اندازی دو اتاق بهداشت
🔶اخذ تجهیزات ورزشی در دو نوبت برای شهرستان
🔶تعمیر و بازسازی ۴سرویس بهداشتی مدارس به همراه تهیه شیرآلات و….
🔶تعمیر و بازسازی ساختمان جدید مرکز مشاوره امید و انتقال این مرکز به این ساختمان
🔶تعویض پرده پنجره اتاق های مدیریت
🔶ساخت و نصب درب ورودی ساختمان مدیریت
🔶کمک و مساعدت به تعویض پرده های پنجره کلاس های مدارس
🔶پیگیری و تعویض رادیاتور مدارس
🔶پیگیری به جهت راه اندازی خانه معلم و جابجایی مرکز اختلالات یادگیری
🔶پیگیری اعتبار درجهت نصب پنل خورشیدی در ۱۷واحد آموزشی و کمک ۱۲میلیارد ریالی خیر و مساعدت انجمن مدارس و همکاری فرماندار محترم
🔶پیگیری و تعویض لوله و اتصالات گرمایشی دبیرستان ابن سینا با مساعدت کارخانه سیمان
🔶
🗣🗣حوزه پرورشی ،فرهنگی و هنری،ورزشی و….
🔷تکریم ارباب رجوع 🙏🌺
🔷دیدار با معلم پایه اول خویش جناب آقای فتح اله عسکری (سال ۱۳۶۳)
🔷دیدار با فرهنگی بازنشسته دچار ضایعه نخاعی
🔷اجرای پروژه مهر
🔷اجرای پویش پرچم و نصب پرچم در سر درب مدارس و نقشه ایران در دفتر و سالن مدارس
🔷جشن جوانه ها،امیدها ،شکوفه ها و بازگشایی مدارس
🔷نواختن زنگ نماز و اقامه نماز جماعت در تمام مدارس شهرستان
🔷اقامه نماز در مدیریت با حضور همکاران حوزه ستادی
🔶برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در مدارس شهید پرویزی و زنده یاد ابراهیمی
🔷تجلیل از دبیران تربیت بدنی
🔷تجلیل از برترین های استانی پایه های درسی متوسطه در دبیرستان های ارشاد،ابن سینا و دکتر فاطمی
🔷تجلیل از تیم قهرمان دانش آموزی و همکاران در مسابقات فوتسال استان
🔷تجلیل از دبیران درس تربیت بدنی با حضور معاون پرورشی اداره کل استان
🔷تجلیل از فرماندار محترم ،معاونین،شهرداران ،فرمانده محترم سپاه و نیروی انتظامی در مراسم مدارس
🔷تجلیل از اصحاب رسانه
🔷برپایی نمایشگاه کتاب تحت عنوان سایه قلم در دبیرستان دکتر حسابی
🔷برپایی نمایشگاه غذاهای سنتی شهرستان در مدارس زینب بیگم و سما
🔷برگزاری مسابقات ورزشی جهت دانش آموزان ابتدایی (پسر و دختر )با کمک دبستان غیردولتی فدک
🔷همکاری در اجرای طرح نذر خدمت۸ با کمک هلال احمر
🔷حضور بی نظیر و ثبت رکوردتاریخی حضور دانش آموزان عزیز وفرهنگیان محترم در راه پیمایی سیزده آبان ۱۴۰۴ که نشان از وفاق و همدلی بین دانش آموزان و فرهنگیان منطقه بود.
🔷استقبال از شهدای گمنام ،عطر افشانی قبور شهدا
🔷تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس ۱۲روزه با حضور در منزل شهدای عزیز و در صبحگاه شروع سال تحصیلی در مدارس و نواختن زنگ مهر و مقاومت توسط این عزیزان
🔷تجلیل از آزادگان سرافراز میهن عزیزمان
🔷همراهی در برگزاری جشن هاو مراسمات در مدارس
🔷همراهی ائمه محترم جمعه در برگزاری نماز جماعت مدارس
🔷برگزاری میز خدمت در هفته دولت
🔷اجرای برنامه عطر حضور به عنوان هر هفته حضور یک کلاس درس دانش آموزان در نماز جمعه در شهرهای اردستان و مهاباد
🔷اجرای طرح سه میم
🔷پیگیری و همراهی با پلیس راهور شهرستان جهت اخذ گواهی نامه موتور ۱۶ ساله ها
🔷برگزاری کارگاههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان و والدین
🔷برگزاری همایش بزرگداشت حافظ شیرازی
🗣🗣رفاهی همکاران
🔷سفر زیارتی کربلا برای همکاران و اعزام در ۱۶آذر
🔶اعطای وام های ۱۰۰,۵۰,۲۰میلیونی به همکاران با کارمزد ۴و۱۲درصد
🔷برنامه ریزی جهت سفرهای زیارتی تفریحی و سیاحتی دیگر (مشهد مقدس،قشم و کیش )
🔶🔷درپایان مهمترین کار برگشت آرامش به آموزش و پرورش و همچنین اعتبار بخشیدن به همکاران حوزه ستادی و تفویض اختیار به این عزیزان
((من نبودم ،ما بودیم))
😊😊بسیار خوشحال و خرسندم در کنار مردمانی زندگی می کنم که فهیم و قدرشناس هستند و افراد را بر اساس عملکرد قضاوت می کنند.
💙❤️به وجود همه شما انسان های واقعی افتخار می کنم.
در پناه حق مستدام باشید.🙏🌺
خادم شما
احمدعلی بنی آدمی مهابادی
انتهای پیام/
حمید فرخی
