به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، محمدتقی کیانی، بخشدار مرکزی اردستان، در آیین بهرهبرداری از پروژه جدولگذاری معابر روستای گلومل اظهار داشت: این پروژه در ادامه پویش «هر هفته یک پروژه» و در هفته چهلویکم سال ۱۴۰۴، با حضور مسئولان محلی و اهالی روستا افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
وی افزود: این پروژه با متراژ ۹۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان، با همکاری فرمانداری شهرستان، شورای اسلامی بخش مرکزی و مشارکت اهالی روستا اجرا شده است.
بخشدار مرکزی اردستان با تقدیر از فرمانداری شهرستان در تأمین اعتبار این طرح گفت: با تداوم همکاری و مشارکت اهالی، مراحل بعدی پروژه از جمله زیرسازی و آسفالت معابر در دستور کار قرار گرفته و روند تکمیل آن با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.
گفتنی است آیین بهرهبرداری از این پروژه با حضور مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران، جمعی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا و بخش مرکزی برگزار شد.
روستای گلومل از توابع دهستان علیا بوده و در فاصله ۵۵ کیلومتری مرکز شهرستان اردستان قرار دارد.
انتهای پیام/
حمید فرخی
