تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1
فرمانده سپاه اردستان:

مسئولان در عمل برای رشد تولید تلاش کنند

  • کد خبر : 9066
  • 26 آوریل 2023 - 18:07
مسئولان در عمل برای رشد تولید تلاش کنند

فرمانده سپاه اردستان با بیان اینکه مسئولان در عمل برای رشد تولید تلاش کنند، گفت: تولید پشتیبان پیشرفت جامعه است.

به گزارش اردستان سلام، سرهنگ روح‌اله صنعتکار ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای کارگر در سالن شهید مفتح اردستان اشاره کرد: بیش از ۱۶ هزار کارگر در راه انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند و بیشترین شهدا در اقشار از روحانیت هستند که مقدس عمل می‌کنند و راهبر جامعه است که بعد از آن کارگران عزیز هستند.

وی افزود: طبق روایت مشهور که رهبر انقلاب اسلامی هم چند بار نقل کرده‌اند که پیامبر اسلام دست کارگر را می‌بوسیدند و این نشان‌دهنده این است که این دست کارگر پشتیان کل جامعه است که مولد کار و تولید هستند و در اردستان هم نزدیک به ۲۰ شهید کارگر داریم که همه الگو و اسوه حرکت کارگران هستند.

فرمانده سپاه اردستان گفت: جامعه اسلامی اگر قرار است پرچمش افراشته بماند و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن کسی که محور است در جهت این رشد و حرکت به جرأت می‌توان گفت اصلی‌ترین آن کار و کارگر است و بیش از ۱۰ سال است که رهبر انقلاب اسلامی شعار سال را با مضامین اقتصادی نامگذاری می‌کنند و محور در این شعارها موضوع تولید است و تولید هم رکن اساسی پیشرفت آن کار و کارگر است.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب اسلامی هر سال با قشر خدوم کارگر جلسه دارند و حرف‌های آن‌ها را گوش می‌کنند و ضمن همدردی توصیه‌هایی هم دارند و اگر قرار باشد انقلاب اسلامی کمر آمریکا را بشکند طبق فرمایش رهبری با کار و تلاش است و بعد از جنگ تحمیلی این کار و تلاش قوت گرفته است.

فرمانده سپاه اردستان با بیان اینکه آمریکا تاکنون در همه عرصه‌ها شکست خورده است، ابراز داشت: ما در دو جنگ تمام عیار ترکیبی قرار داریم یکی فرهنگی به محوریت حمله به عفاف و حجاب که با جو درست کردن درصدد ضربه زدن هستند و در موضوع دوم اقتصادی درصدد کمرنگ کردن کار و تلاش است که باید برای هر کاری پشتیانی از تولید را داشته باشیم.

صنعتکار بیان کرد: مسئولان نباید فعالیت‌هایشان شعاری باشد و در عمل برای رشد تولید تلاش کنند و شهدای کارگر هم مظلوم هستند که از سنگر تولید به سنگر دفاع از میهن اسلامی کوچ کردند و این بینش یک شهید است که آن را در وصیت نامه خود هم عنوان کرده است که بنده از سنگر کارخانه به سنگر دفاع از میهن کوچ کردم و الان چهل سال از این موضوعات می‌گذرد، اما این بینش‌ها را در جامعه نیاز داریم.

فرمانده سپاه اردستان با بیان اینکه تولید پشتیان همه پیشرفت‌های جامعه است افزود: استان اصفهان این افتخار را دارد که بیش از شش هزار شهید کارگری دارد و ۲۵ درصد از شهدای استان اصفهان کارگر هستند و یک چهارم شهدا از قشر کارگری است که این برگ زرینی از خدمات کارگری در انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سالگرد حمله نظامی آمریکا به طبس تصریح کرد: روز پنجم اردیبهشت دانه‌های شن شدند جنود الهی و در پاسی از شب بالگردهای آمریکا را که با تجهیزات و آموزش قصد براندازی نظام نوپای انقلاب اسلامی را داشتند نیست و نابود کرد که کارتر خود اذعان کرد که من بدشانس‌ترین رئیس جمهور تاریخ  بودم. خبرنگار حمید فرخی
لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=9066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.