تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

اردستان ۳۰۳ نفر زن سرپرست خانوار دارد

  • کد خبر : 217
  • 06 نوامبر 2018 - 17:59
اردستان ۳۰۳ نفر زن سرپرست خانوار دارد

به گزارش اردستان سلام، موضوع خدمات زنان سرپرست خانوار در بهزیستی تا قبل از سال ۹۱ حمایتی بود که بعد از آن رویکرد توانمند سازی به خود گرفت و در سال ۹۳ بخشنامه هایی بوده که از چرخه حمایتی خارج شده است. وی افزود: اشتغال مهم ترین موضوع توانمندسازی زنان سرپرست بوده که در امور […]

به گزارش اردستان سلام، موضوع خدمات زنان سرپرست خانوار در بهزیستی تا قبل از سال ۹۱ حمایتی بود که بعد از آن رویکرد توانمند سازی به خود گرفت و در سال ۹۳ بخشنامه هایی بوده که از چرخه حمایتی خارج شده است.

وی افزود: اشتغال مهم ترین موضوع توانمندسازی زنان سرپرست بوده که در امور کمیسیون مطرح شده تا به رویکرد مناسبی در خصوص توانمندسازی آنها دست پیدا کنیم.

رئیس بهزیستی اردستان گفت: بعضی از این وام های خود اشتغالی در چند سال اخیر انحراف به وجود آورد و خانواده ها نتوانستند بهره برداری درستی از آن داشته باشند.

وی تاکید کرد: وام هایی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با کارمزد چهار درصد وجود دارد که اگر زنان سرپرست شغلی ایجاد کنند، به آنها پرداخت می شود.

مطلب زاده اضافه کرد: در موضوع هدفمندی حمایت از زنان سرپرست خانوار بیمه آنها به صورت رایگان برای شخص انجام می شود که در سال های اخیر اشتغال زایی خوبی در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه زنان اردستان درآمد کافی ندارند، تصریح کرد: وجود ۳۰۳ نفر زن سرپرست خانوار در حوزه بهزیستی اردستان به ثبت رسیده است.

رئیس اداره بهزیستی اردستان افزود: ایجاد نمایشگاه هایی برای فروش تولیدات زنها می تواند انگیزه ای برای دیگر زنان سرپرست باشد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.