تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
4

کشف ۷۵ کیلو گرم حشیش در پژو ۴۰۵

  • کد خبر : 443
  • 27 دسامبر 2018 - 3:46
کشف ۷۵ کیلو گرم حشیش در پژو ۴۰۵

به گزارش اردستان سلام، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو یی اظهار کرد: یک دستگاه خوددرو پژو 405 خاکستری رنگ مظنون به حمل مواد مخدر که از شهرهای جنوبی به سمت مرکز کشور حرکت می کرد در اردستان متوقف شد. وی افزود: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان و نائین به […]

به گزارش اردستان سلام، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو یی اظهار کرد: یک دستگاه خوددرو پژو 405 خاکستری رنگ مظنون به حمل مواد مخدر که از شهرهای جنوبی به سمت مرکز کشور حرکت می کرد در اردستان متوقف شد.

وی افزود: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان و نائین به سراکیپی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با هماهنگی مقام قضائی در محل های مورد نظر مستقر شدند و توانستند مظنونان را دستگیر کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: با توقف خودروی مورد نظر یکی از سرنشینان متواری و به سمت لاین مخالف جاده حرکت کرد که با یکدستگاه کامیون کشنده بر خورد و به شدت مجروح شد.

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه از خودرو متوقف شده 75کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد، تصریح کرد: فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انتقال داده شد و خودرو و چهار سرنشین دیگر به یگان انتظامی اردستان منتقل شدند.

وی همچنین اعلام کرد: متهمان با توجه به بزه انتسابی، خودرو آنها در پارکینگ متوقف و برای تعیین تکلیف تحویل مقام های قضائی شده و مواد کشف شده تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.