تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

اهدای ۷۷ هزار سری جهیزیه توسط قرارگاه قرب کوثر به زوجهای جوان

  • کد خبر : 750
  • 27 فوریه 2019 - 2:35
اهدای ۷۷ هزار سری جهیزیه توسط قرارگاه قرب کوثر به زوجهای جوان

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه گفت: تاکنون ۷۷ هزار سری جهزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء سپاه به زوج‌های جوان نیازمند در کشور اهداء شده است.

به گزارش اردستان سلام، سردار سید ضیاء الدین حزنی شامگاه سه شنبه در جلسه‌ای در فرمانداری اردستان اظهار داشت: باید زمینه حضور مردم در عرصه های اقتصادی فراهم شود تا دولت و مردم از نظر اقتصادی قوی شوند که اگر روال اقتصادی کشور خلاف این موضوع باشد نتیجه چندان مثبتی در پی ندارد.

وی افزود: اگر ‌نمی توانیم محرومیت را ریشه کن کنیم باید تلاش کنیم که لااقل میزان آن را در کشور کاهش دهیم که این امر با فعالیتهای جهادگرانه امکانپذیر است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء سپاه گفت: قصد داریم بیکاری، اعتیاد و طلاق، معیشت مردم و ناکارآمدی اقتصاد را در جامعه با برنامه ریزی‌های مناسب برطرف کنیم و بر این اساس قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در کل کشور در راستای برطرف کردن محرومیت‌زدایی تلاش خواهد کرد.

وی ابراز داشت: مشکلات شهرستان اردستان را از زبان مسئولان شنیده‌ایم و سعی خواهیم کرد این مشکلات را رفع کنیم.

کم شدن جمعیت شهرستان اردستان باید ریشه یابی شود

سردار حزنی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان اردستان کم شدن جمعیت است که باید ریشه یابی شود، تصریح داشت: تلاش خواهیم کرد با حمایت بسیج سازندگی استان اصفهان پروژه های خوبی را در شهرستان اردستان به سرانجام برسانیم.

وی افزود: موضوع استقرار مردم در روستاها از اولویت های ما است تا با ماندن مردم در روستاها امنیت پایدار به وجود بیاید و در بخش بعدی اشتغال و موضوع آب می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء سپاه افزود: تاکنون توانسته ایم ۷۷ هزار سری جهزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در کشور به زوجهای جوان اهداء شده است.

وی ابراز داشت: به مدت یک هفته استقرار بیمارستان صحرایی در چند نقطه شهرستان اردستان برنامه ریزی شده است که به زودی عملیاتی خواهد شد و خدمات رایگان را به مناطق محروم شهرستان ارائه خواهند کرد.

ماموریت اصلی سپاه تامین امنیت پایدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

سردار حزنی با بیان اینکه سپاه در تمام حوادث در کنار مردم خواهد بود، گفت: ماموریت اصلی سپاه تامین امنیت پایدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما رسالت پاسداری ما ایجاب می کند که با کمک مردم و ابزارهایی که در اختیار داریم برای محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور همچون سیستان و بلوچستان نیز فعالیتهای مختلفی را انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.