تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

اردستان محدودیت آب ندارد/ با توسعه صنعت 30هزار شغل ایجاد می شود

  • کد خبر : 794
  • 09 مارس 2019 - 10:06
اردستان محدودیت آب ندارد/ با توسعه صنعت 30هزار شغل ایجاد می شود

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: اردستان سالیانه 300 میلیون متر مکعب استحصال آب دارد که از این مقدار140 لیتر آن برای شرب استفاده می شود که با استفاده از این 300 میلیون متر مکعب آب می توانید با توسعه صنعت 30 هزارشغل ایجاد کنید.

به گزارش اردستان سلام، عیسی کلانتری عصر پنجشنبه در جلسه کارگره اشتغال و رفع موانع تولید در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شهر اردستان مشابه بیست سال پیش است و فرقینکرده و اگر بررسی کنیم امکانات فراوانی دارد که باید رویکردمان را عوض کنیم.

وی افزود: اردستان سالیانه 300 میلیون متر مکعب استحصال آب دارد که از این مقدار140 لیتر آن برای شرب استفاده می شود که با استفاده از این 300 میلیون متر مکعب آب می توانید با توسعه صنعت 30 هزارشغل ایجاد کنید.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: درست است که اردستان کم آب است، اما با توسعه صنعت می توانید شغل ایحاد کنید و در اردستان محدودیت آب نداریم و با 30میلیون متر مکعب آن می توانید هزاران شغل ایجاد کنید.

اردستان پاکترین هوای کشور را دارد

کلانتری ابراز داشت: شهرستان اردستان در مرکز کشور قرارگرفته و پاکترین هوای کشور را دارید و فقط باید دیدگاه توسعه خود را عوض کنید و فکر کردن سنتی راه به جایی نمی برد.

وی افزود: باید به شکل دیگری فکر کرد و نباید همچون 40 سال پیش فکر کنیم چون در این مناطق نباید اینگونه فکر کرد و برای توسعه آن باید تلاش کرد.

کلانتری همچنین اعلام داشت: تمام اختیارات خود را به جز آنهایی که نمی شود را به مدیر کل ها تفویض کردم تا کارها سریعتر انجام شود، لذا شما در شهرستان هم قسم شوید تا برای سرمایه گذار کارشکتی نکنید تا شاهد حضور سرمایه گذار باشیم.

30هزار نفر بر اثر آلودگی هوا در کشور فوت می کنند

وی گفت: سالیانه 30 هزار نفر فوتی داریم آن هم به دلیل آلودگی هوا که باید همه در این زمینه فعالیت جدی داشته باشیم تا این آمار در کشورکم شوددر صورتی که اردستان اصلا آلودگی هوا ندارد.

کلانتری اظهار داشت: اردستان مرکز ثقل کشور و محور شمال جنوب کشور است و از هر حیث دارای پتانسیل های بالایی است و فرماندار شما جوان بسیار مستعدی است که ضوابط را به ایشان تفویض می کنم تا در بخش حفاظت محیط زیست گامهای موثری را بردارد.

تحریم ها تا 8 ماه دیگر برداشته می شود

وی افزود: تحریم ها موقتی است و حداکثر خیلی دوام بیاورد تا هشت ماه دیگر برداشته خواهد شد، البته باید عاقلانه رفتار کنیم و کمی هم آنها و احمقانه نمی شود کشور را اداره کرد و با در نظر گرفتن منافع ملی خواهید دید یکی از مراکز کشور همین اردستان خواهد شد.

کلانتری با بیان اینکه تا کنون اردستان را به کشور معرفی نکرده ایم افزود: همه برای توسعه و معرفی شهرستان باید گامهای مثبتی را بردارید و اردستان آدم های بزرگی در کشور دارید و از لحاظ نیروی انسانی در این زمینه مشکلی ندارید.

وی ابراز داشت: استفاده از ظرفیت سمن ها در بخش محیط زیست خوب است اما باید سیاست های کشور را در نظر داشته باشند و بیشتر ضوابط را در نظر بگیرند.

کلانتری گفت: اردستان می تواند از همسایه های خو د کمک بگیرد و در واقع شما از نظر امکانات قویتر از شاهین شهر اصفهان هستید و فقط با برنامه صحیح می توانید توسعه پیدا کنید که با یک تبلیغ ملی می توانید به این مهم دست پیدا کنید.

رئیس حفاظت محیط زیست کشور با حضور در اردستان ضمن ادای احترام به شهدای گمنام و شرکت در آیین غرس چند اصله نهال در پارک شهرداری اردستان در آیین بهره برداری از یک واحد تولیدی (چکاوک دانه آریاناواقع درناحیه صنعتی زواره)شرکت کرد.

انتشار دهنده: حمید فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.