تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4
رئیس کمیته امداد اردستان:

اختصاص ۲۵۰ قلم کالای ضروری به نیازمندان اردستانی

  • کد خبر : 10915
  • 20 می 2024 - 19:01
اختصاص ۲۵۰ قلم کالای ضروری به نیازمندان اردستانی

رئیس کمیته امداد اردستان ضمن اشاره به اختصاص ۲۵۰ قلم کالای ضروری به نیازمندان اردستانی گفت: به مناست دهه کرامت تعداد هشت سری جهیزیه به نوعروسان اردستانی اهداء شد.

به گزارش اردستان سلام، محمد جواد شفیعی بعد از ظهر امروز در مراسم توزیع هشت سری جهیزیه به نوع عروسان تحت حمایت کمیته امداد اردستان، اظهار داشت: به مناست دهه کرامت و ولادت حضرت رضا علیه‌السلام امروز تعداد هشت سری جهیزیه بین نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردستان توزیع شد.

وی با اشاره به این موضوع که کمیته امداد با هم‌افزایی خیرین درصدی از مبالغ جهیزیه را تامین می‌کند و ما می‌توانیم اقلام را با قیمت‌های منا سب تهیه و در اختیار خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد قرار دهیم، افزود: جهیزیه‌های مورد نظر عبارت است از ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، تلویزیون ال ای دی و یخچال فریزر که امروز در اختیار مدد جویان قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد اردستان گفت: کمیته امداد شهرستان اردستان در یک سال گذشته ۲۵۰ قلم انواع لوازم ضروری و جهیزیه بین مددجویان نیازمند و فرزندان تحت حمایت امداد توزیع کرده و همچنین در سال گذشته ۲۱ سری جهیزیه تقدیم مددجویان شده و تعداد ۱۰ سری جهیزیه هم در نوبت داریم که در ماه‌های آتی و در مناسبت‌های مختلف توزیع خواهد شد.

شفیعی با بیان اینکه ارزش هر جهیزیه که تعداد پنج قلم  بوده، ۴۵۰ میلیون ریال است و در مجموع ارزش این تعداد جهیزیه ۵۰۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: اقلام ضروری زندگی هم با نیازسنجی که از خانواده مددجویان و مناطق محروم انجام شده در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.