تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
3
فرمانده سپاه اردستان:

۳گردان بیت‌المقدس اردستان ویژه جهاد تبیین فراخوان داده شدند/اجرای ۱۶۰ برنامه ایام‌الله دهه فجر اردستان

  • کد خبر : 10495
  • 31 ژانویه 2024 - 15:57
۳گردان بیت‌المقدس اردستان ویژه جهاد تبیین فراخوان داده شدند/اجرای ۱۶۰ برنامه ایام‌الله دهه فجر اردستان

فرمانده سپاه اردستان در تشریح برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان از اجرای ۱۶۰ برنامه به همین مناسبت خبر داد و گفت: ۳گردان بیت‌المقدس اردستان ویژه جهاد تبیین فراخوان داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، سرهنگ روح اله صنعتکار بعد از امروز در نشست خبری اظهار داشت: برای ایام‌الله دهه فجر همه حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج برنامه‌های جهاد تبیین و امید آفرینی را برنامه‌ریزی کرده‌اند و بالغ بر ۱۶۰ عنوان برنامه به صورت پایگاهی و مساجد در کل شهرستان اردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: شاید هر پایگاه مسجد بیش از چند جشن را در دهه فجر برگزار می‌کنند و در این راستا ۲۳ عنوان برنامه شاخص در حجم وسیع‌تر شهرستانی برگزار می‌شود که در شهرستان اردستان به کمک شهرداری، اداره ارشاد و سایر دستگاه‌های کمک‌کننده به مدت ۱۰ شب در سالن ۱۱ خرداد شهرداری اردستان برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که از شب ۱۲ بهمن آغاز که در کنار آن دارای غرفه‌هایی هم است.

فرمانده سپاه اردستان گفت: برنامه‌های طنز و عروسک‌گردانی، موسیقی‌های فاخر، اجرای برنامه‌های مدیحه سرایی، برنامه‌های خاص موالید رجب و اجرای سرود به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، شب شعر، سخنرانی و جهاد تبیین و نمایشگاه جهت فروش محصولات را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه یاد شهدای عزیز همیشه باید در جامعه طنین‌انداز باشد و چراغی برای رسیدن به قله‌های موفقیت است، افزود: ضمن برگزاری یادواره شهدای اصناف، برای اولین بار در شهرستان اردستان یادواره شهدای فرهنگی و شهدای ورزشکار هم برگزار حواهد شد.

سرهنگ صنعتکاربا بیان اینکه جشن بزرگ روستایی در یکی از روستاهای شهرستان اردستان برگزار خواهد شد، تاکید کرد: یادواره شهدای آسمانی‌ها با نام شهید طباطبایی‌نسب در سه نقطه شهرستان اردستان با سخنرانان کشوری برگزار خواهد شد و تجمع جهاد تبیین برای رای اولی‌های پسر و دختر در مدارس از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

فرمانده سپاه اردستان تصریح کرد: مسابقات فوتسال ویژه پسران رای اولی و همچنین مسابقات والیبال رای اولی ویژه دختران برگزار می‌شود و در کنار این تجمعات تعدادی سخنران کشوری در خصوص جهاد تبیین و مشارکت حداکثری رای اولی‌ها در انتخابات سخنرانی خواهند کرد و همچنین غبارروبی گلزار مطهر شهدا و همچنین رژه موتوری را در سطح شهرستان خواهیم داشت و گروه‌های رزمی هم در این خصوص فراخوان و سه گردان بیت‌المقدس شهرستان اردستان جهت جهاد تبیین فراخوان و به منظور آمادگی برای امنیت صندوق‌های رای در کل این شهرستان در این خصوص آموزش‌هایی را فرا خواهند گرفت.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.