تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان:

حفظ سنگر فرهنگیان لبیک به شرکت در انتخابات است

  • کد خبر : 10503
  • 31 ژانویه 2024 - 14:34
حفظ سنگر فرهنگیان لبیک به شرکت در انتخابات است

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: فرهنگیان امروز باید سنگر خود را بشناسد و آن حفظ کشور بقیه اله است که با رای خود می توانید به این امر مهم لبیک بگویید.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، قاسم سلمانی ظهر چهارشنبه در اولین یادواره شهدای فرهنگی منطقه اردستان اظهار داشت: گرامیداشت شهدای فرهنگی بسیار نیکو است و ۱۱۰شهید از خانواده فرهنگی در اردستان تقدیم انقلاب شده است و معلمان شهید مدرسینی هستند که کلاس درسشان حاودانه شد و جان ودل انسانها شدند.

وی افزود: شهدا حیاتشان حیات فراگیر برای اهل دنیا شد و ماه رجب مقدمه ورود به ماه شعبان و رمضان است تا مردم کمال غیر انقطاع را کسب و در نهایت در پای صندوقهای رای وظیفه خود را نشان خواهند داد و شهدایی که این روزها برای جانفشانی در میدانهای الهی السابقون شدند چه شخصیتهایی بودند که نمونه آن شهید سلیمانی بود و در پشت سر آن نیروی مقاومت در متطقه در حال پیروزی های خوبی هستند هرچند دشمن نسل کشی می کند و دنیا نظاره گر شده است.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: فرهنگیان امروز باید سنگر خود را بشناسد و آن حفظ کشور بقیه اله است که با رای خود می توانید به این امر مهم لبیک بگویید و می بینیم دشمن برای عدم حضور در انتخابات تلاش می کنند و در حال ناامید کردن مردم هستند تا همین دلاوری ها را از بین ببرند و شما وارثان شهدای فرهنگی هستید و تشویق و ترغیب کنید و اقناء عقلی کنید تا مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی ابراز داشت: حماسه انقلاب اسلامی دهه فجر باید متصل به حماسه انتخابات شود و مردم به خون شهدا خیانت نمی کنند و با هجمه و ناتو فرهنگی دشمن، این مردم پاسخ آنها را خواهند داد.

بیش از ۷۰درصد تبلیغات دشمن درخصوص عدم حضور درانتخابات است

سرهنگ روح اله صنعتکار در ادامه جلسه اظهار داشت: دهه فجر امسال باید متفاوت باشد و دو انتخابات در۱۱اسفند داریم و بیش از ۷۰درصد تبلیغات دشمن روی موضوع انتخابات و در خصوص بی حجاب کردن دختران ما و موضوع غزه است تا مشارکت را کم کند.

وی افزود: کشور سه موشک برای قرار دادن ماهواره پرتاب کرد و اینها همه افتخار است و در تکنولوژی و موارد جدید حرفی برای گفتن داریم و بعضی ها فقط فسادها و کاستی ها را می بینند و پیشرفت ها را نمی بینند هر چند با فسادها مبارزه می شود در حالی که در رژیم گذشته برخوردی صورت نمی گرفت.

فرمانده سپاه اردستان گفت: رهبر انقلاب بیانیه صادر کردند که هرکس تریبونی دارد مردم را برای انتخابات پرشور دعوت کنند و حتی مادران در خانه می توانند نقش داشته باشند و مملکت ما وابسته به همین مشارکت ها است و رهبر انقلاب روی آن تاکید دارد و فرهنگیان بهترین ابزار یعنی رای اولی ها را دارند که باید روی آن کار کنندو باید در عمل فعالیت کنیم تا خود را به قله برسانیم هرچند مشکلاتی هم وجود دارد اما ما باید وظیفه خود را داشته باشیم.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.