تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
6

توصیه برخی در داخل به اجرای سند ۲۰۳۰/کمر آمریکا در منطقه می شکند

  • کد خبر : 1054
  • 03 می 2019 - 11:24
توصیه برخی در داخل به اجرای سند ۲۰۳۰/کمر آمریکا در منطقه می شکند

امام جمعه اردستان گفت: خودمان سند تحول بنیادین داریم اما بعضی‌ در داخل کشور سند ۲۰۳۰ را توصیه می‌کنند که در آن دانش آموزان را به سبک غربی‌ها تربیت و از زندگی اسلامی در آن خبری نیست.

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: معلمان قشری اثر گذار و دارای آثار ماندگاری هستند که همه فرهیختگان، هنرمندان، و صنعت گران فارغ التحصیل مدرسه‌ای هستند که معلم آموزگار آن است.

وی با اشاره به روز معلم افزود: امیدوارم مسئولان اجرایی آموزش بتواند با اجرایی کردن سند تحول بنیادین یک آموزش و پرورش ایده آل مد نظر رهبر انقلاب را به سرانجام برسانند.

امام جمعه اردستان گفت: خودمان سند تحول بنیادین به این خوبی داریم اما بعضی‌ها در داخل کشور سند ۲۰۳۰ جعلی را توصیه می‌کنند که در آن دانش آموزان را به سبک غربی‌ها تربیت کنند و از زندگی اسلامی خبری نباشد.

حجت الاسلام دهشیری با توجه به سالگرد خروج ترامپ از برجام افزود: خروج بی مبنای ترامپ از برجام سندی بود که خودشان امضا کرده بودند و خروج او یعنی پاره کردن یک سند که به امضای شورای امنیت هم رسیده است و معاهده‌های بین‌المللی را نادیده گرفتند.

کمر آمریکا به زودی در منطقه و جهان خواهد شکست

وی با اشاره به گرانی‌ها ابراز داشت: خود مردم باید همکاری کنند و با نخریدن نسبت به ارزان شدن کمک کنند نه با گران شدن اجناس به مغازه‌ها هجوم ببرند و بدانند آمریکا با تحریم‌ها راهی به جایی نخواهد برد و کمر آمریکا به زودی در منطقه و جهان خواهد شکست.

حجت الاسلام دهشیری تصریح کرد: باید در داخل کشور مواظب نوچه‌های ترامپ هم بود که کارشان ایجاد جو روانی در فضای مجازی و حقیقی است و با شایعه سازی مبادرت به فریب مردم می‌کنند که یکی از این اقدامات اعلام گران شدن بنزین بود که مردم فریب خوردند و با هجوم به پمب بنزین‌ها مشکلاتی را ایجاد کردند.

خبرنگار و انتشار دهنده: حمید فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=1054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.