تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
7

بنیاد نشر و ترویج اندیشه های شهید مدرس در اردستان ایجاد می شود

  • کد خبر : 3802
  • 26 جولای 2020 - 11:13
بنیاد نشر و ترویج اندیشه های شهید مدرس در اردستان ایجاد می شود

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اردستان گفت: بنیاد نشر و ترویج اندیشه های شهید مدرس که جزء جشنواره 1400 شهرستان اردستان هم است در اردستان ایجاد می شود.

به گزارش اردستان سلام،  ابراهیم ایرج پور عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نقش رسانه در روند شفافیت و بررسی امور، چشم ناظر مردم و تمام مراکز مختلف شهرستان هستند.
وی افزود: خبرنگاران پیوند ناگسستنی با دانشگاه دارند و دانشگاه چون مرکز علم است و خبرنگار هم با قلم کار دارد می تواند ارتباط خوبی را داشته باشند.
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اردستان گفت: پیام نور به عنوان قدیمی ترین دانشگاه شهرستان اردستان در مسیر خود حرکت کرده و توانسته در زمینه آموزش و تحصیلات عالی فعالیت خوبی را در سطح شهرستان انجام دهد.
وی ابراز داشت: کمبود دانشجو گریبانگر کل وزارت علوم و نهادهای آموزشی است اما دانشگاه پیام نور از رسالت خودفاصله نگرفته و با شروع کرونا یک دگرگونی در تمام ادارات و دانشگاهها شکل گرفت.
ایرج پور بیان کرد: با نظر سنجی های صورت گرفته دانشگاه پیام نور استان اصفهان در بین کل دانشگاههای استان به عنوان بهترین دانشگاه شناخته شده است و دانشگاه پیام نور در ثانیه پنح هزار کلاس آموزش را بصورت آنلاین برگزار می کند.
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اردستان تاکید کرد: به منظور تخصیص بودجه توسط معاونت مناطق محروم رئیس جمهور اعلام شد تا دانشگاههایی که طرح اشتغالزایی دارند ارائه کنند که در استان اصفهان 38 طرح ارائه شد و از میان آن هفت طرح به تهران ارجاع شد که از میان چهار طرح پیشنهادی اردستان دو طرح جزء هفت طرح ارسالی به تهران قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: بنیاد نشر و ترویج اندیشه های شهید مدرس که جزء جشنواره 1400 شهرستان اردستان هم است در اردستان ایجاد می شود که با توجه به اینکه زادگاه این شهید در شهرستان اردستان بوده هر ساله همایشی به صورت ملی و حتی بین المللی باید برگزار شود.
ایرج پور با بیان اینکه اساسنامه این بنیاد آماده شده و به استحضار فرماندار و نماینده شهرستان اردستان رسیده است، افزود: این دستورالعمل قرار است تا به تایید شورای انقلاب فرهنگی کشور برسد.
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اردستان بیان کرد: برگزاری همایش ملی اردستان در تاریخ و ادب ایران و در سطح ملی موجب همگرایی بیشتر مسئولان می شود و ضعف های فرهنگی که موجب مشکل اقتصادی شده را برطرف خواهد کرد.
وی تاکید کرد: مهاجرت یکی از علل ضعف فرهنگی در اردستان است که افراد بدون توجه به محلی که در آن زندگی می کنند بدون تحقیق آن را رها می کنند.
ایرج پور تصریح کرد: در دانشگاه پیام نور تا کنون بیش از سه هزار و 700 نفر فارغ التحصیل شده اند که بیش از دو هزار و 700 نفر از آنان مدارک آنها صادر شده است.

خبرنگار منتشر کننده: حمید فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=3802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.