تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
3
فرماندار شهرستان اردستان:

۳۹ هکتار زمین ویژه طرح‌های ملی مسکن در اردستان الحاق شد

  • کد خبر : 10540
  • 09 فوریه 2024 - 18:38
۳۹ هکتار زمین ویژه طرح‌های ملی مسکن در اردستان الحاق شد

فرماندار اردستان ضمن اشاره به اختصاص ۱۵۸میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه‌های شهری و روستای اردستان گفت: ۳۹ هکتار زمین ویژه طرح‌های ملی مسکن در اردستان الحاق شد.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، سیدمحمدهادی احمدی طباء ظهر امروز در مصلی موسی‌بن جعفر اردستان با عرض تبریک ایام‌الله دهه فجر و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر موجب شد که بیش از ۱۰۰پروژه های عمرانی شهرستان اردستان با اعتباری بیش از ۳۰۰میلیارد تومان را افتتاح کنیم که این اتفاق با همدلی همه مسئولان بود.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی مردم، نوجوانان و جوانان استخر شنای اردستان بود که بعد از پنج سال که به جهت تعمیر تعطیل شده بود مجدد بازگشایی و روز ۲۳بهمن با حضور معاون امور فنی استانداری اصفهان افتتاح می‌شود.

احمدی طباء ضمن اشاره به اتفاق مهم بخش میراث فرهنگی ابراز داشت: موضوع دیگری که با همکاری میراث فرهنکی اتفاق افتاد آغاز ساخت یک هتل بود که بعد از ۱۲سال کلنگ‌زنی و ساخت به بهره‌برداری می‌رسد و مشکلات موجود آن برطرف شد.

وی تصریح کرد: در مجموع آبرسانی شهرستان اردستان هم همراهی خوبی را داشتیم و ما توانسته‌ایم اتفاق‌های خوبی را در حوزه روستایی انجام دهیم و با توحه به اینکه ۸۰روستا آبرسانی سیار می‌شد با تکمیل مجتمع آبرسانی‌ها این مشکل هم برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: در حوزه مسکن ۳۹ هکتار زمین در شهر اردستان الحاق شده که نقشه آن آماده شده و در ابتدای سال آینده در اختیار جوانان قرار می‌گیرد و در زواره هم به صورت محدود واگذار شده و موضوع جوانی جمعیت هم پیگیری شده و تحویل زمین را هم به خانواده‌های سه فرزند داشتیم.

وی افزود: طرح کریمان هم که از قبل بود و نیمه کاره بود، پیگیری کردیم و شاهد پیشرفت خوبی در این مجموعه‌ها هستیم و در ۲۴واحدی مهاباد گچ‌کاری آن آغاز شده اما در اردستان متوقف شده بود و این موضوع به دلیل نقدینگی بود که با پیگیری‌ها پروژه شروع شده و دیوار کشی واحدها آغاز شده و به ترتیب پرداختی‌ها منازل در اختیار حوانان قرار خواهد گرفت.

وی در بیان جزئیات اعتبارات مربوط به حوزه راه و شهرسازی شهرستان اردستان ابراز داشت: حوزه راه‌های شهری و روستایی بیش از ۱۵۸میلیارد تومان هزینه شد که اتفاق‌های خوبی رقم خورد و نهضت آسفالت در شهرستان اردستان شروع شد تا بتوانیم جاده‌های روستایی را به حد مطلوب برسانیم.

احمدی طباء بیان کرد: لیست و اسامی نهایی کاندیداها فردا اعلام می‌شود و تمام تلاش ما این است چهار راهبرد رهبر انقلاب اسلامی محقق شود و جهادی کار می‌کنیم تا سلامت، مشارکت حداکثری، رقابت و امنیت انجام بگیرد و برای مشارکت حداکثری فعالیت‌های خوبی با همکاری بسیج، انتظامی و نهادهای انقلابی شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: تا امروز ۱۶نامزدمجلس شورای اسلامی تایبد صلاحیت شده و می‌توانند رقابت را در زمان قانونی آغاز کنند و فردا لیست نهایی اعلام می‌شود؛ برگزاری انتخابات در نظام اسلامی همیشه سالم بوده و به شایعات فضای مجازی توجه نکنید و تمام تلاش خود را داریم و بهتر از همیشه انتخابات سالمی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.