تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1
رئیس تعزیرات حکومتی اردستان:

محکومیت ۲۷ میلیارد ریالی جایگاه دار سوخت اردستان

  • کد خبر : 10671
  • 20 مارس 2024 - 16:27
محکومیت ۲۷ میلیارد ریالی جایگاه دار سوخت اردستان

رئیس تعزیرات شهرستان اردستان گفت: یکی از جایگاه داران سوخت اردستان به اتهام فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت به ۲۷میلیاردریال محکوم شد.

به گزارش اردستان سلام، امید سلامی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با توجه به بررسی های صورت گرفته از وضعیت تراکنش ها و تطبیق با دوربین های مداربسته، نسبت به اعلام گزارش مبنی بر سوختگیری حدود ۶۲هزار لیتر بنزین بصورت غیرمجاز در ظرف اقدام و پرونده را جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به این مرجع ارسال نمودند.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت صیانت از منابع ملی کشور، تمامی عوامل دخیل در این موضوع حتی کارشناسان خبره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان در راستای کشف حقیقت به شعبه احضار و دعوت گردیدند.
رئیس اداره تعزیرات شهرستان اردستان گفت: شعبه با بررسی پرونده و تشکیل جلسات متعدد و انجام استعلامات لازم در این خصوص، به دلیل ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی و نبود مدارک کافی، اتهام انتسابی موضوع گزارش را محرز و مدیر جایگاه سوخت را به پرداخت مبلغ ۲۷
میلیارد و۵۰۷میلیون و ۵۵۱هزار و ۱۸۷ ریال تحت عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم که با اعتراض محکومٌ علیه و رسیدگی مجدد پرونده در شعب تجدیدنظر استان، رأی بدوی مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.